A L'ESPECIAL 35 ANIVERSARI D''EL PERIÓDICO'
Margarita Rivière: "Vam fer periodisme democràtic"
"A la secció Espectacles d'EL PERIÓDICO vam apostar per la informació a través dels personatges"

Margarita Rivière, després de la publicació de ’Clave K’, el seu últim llibre de l’Editorial Icaria. /
Margarita Rivière va ser una de les protagonistes del suplement especial d'EL PERIÓDICO amb motiu del 35 aniversari del diari. Era el 1978 i Rivière va ser l'encarregada de la cartellera a la secció Espectacles. Ella mateixa ho explicava en el suplement:
"Em va tocar elaborar la cosa més complicada de la meva carrera: les cartelleres de cine. Jo, que he passat del plom, de Gutenberg, als mòbils, no he oblidat aquella tasca. Durant els primers mesos, érem els periodistes els que picàvem els textos de la cartellera i després ja va passar a teclistes. Guardo molt bons records del meu equip: Teresa Rubio, Gabriel Jaraba, Julián Peyró, José Luis Guarner i Ramón de España. Teníem un avantatge: sabíem anglès. Bevíem de revista estrangeres, com 'Variety', ¿Què si preteníem fer un periodisme nou? Vam fer periodisme democràtic.
Rivière també va explicar el paper de la seva secció: "A Espectacles vam apostar per la informació a través dels personatges, inspirats en la premsa nord-americana. Tinc un record molt especial d'Asensio, un home molt llest que creia que les dones teníem alguna cosa a dir en el periodisme".
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Xavier Amor, secretari de Governs Locals de la Generalitat: "Hem d’ajudar els ajuntaments; no importa el color polític"
- Guerra a Ucraïna Putin declara una «treva» unilateral per la Pasqua fins dilluns a la mitjanit
- Aquest és l’efecte d’esmorzar taronja als nostres ronyons
- Violència de gènere Un home s’entrega a una patrulla de Mossos a l’AP-7 amb el cadàver de la seva dona al maleter
- Gentrificació Dos anys convivint amb 35 pisos turístics al ‘Bloc Tarragona’: «És interminable el que patim»
- Adéu a la jubilació als 67 anys: aquest 2025 la Seguretat Social puja l'edat per a aquests treballadors