L'OMS confirma un nou cas d'Ebola a Libèria
El país va ser declarat el 9 de maig lliure d'aquesta malaltia
L'Organització Mundial de la Salut (OMS) ha confirmat aquest dimarts que s'ha registrat un nou cas d'Ebola a Libèria, país que el 9 de maig passat va ser formalment declarat lliure d'aquesta malaltia.
El portaveu de l'OMS, Tarek Jasarevic, ha dit a Ginebra que una prova d'Ebola practicada a una persona morta a l'estat de Margibi, a la costa central del país, ha donat positiu, i que ara s'esperen més informacions de les autoritats nacionals sobre aquest cas.
Notícies relacionadesA Libèria s'han registrat 10.322 infectats pel virus, dels quals 4.608 han mort, xifra que el converteix en el país en què més persones han mort dels tres més afectats per l'epidèmia.
El virus es va originar el desembre del 2013 en una zona boscosa de Guinea, fronterera amb Libèria i Sierra Leone, on ràpidament va traspassar les poroses fronteres i es va expandir entre els tres països, un contagi que fins ara ha infectat 26.298 persones, de les quals 10.892 han mort.
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Reunió amb la gerència Compte enrere per al desallotjament de la residència Tàber: les famílies denuncien falta d’informació i ajuda amb els trasllats
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- Atac al Memorial de l’Holocaust L’home que va apunyalar un turista espanyol a Berlín és un refugiat sirià de 19 anys
- MONEDES DIGITALS El robatori de criptomonedes més gran de la història: uns ‘hackers’ s’emporten 1.500 milions de dòlars del gegant Bybit
- Relacions Govern-ERC Illa i Junqueras es reuneixen per primera vegada i donen aire a la legislatura a Catalunya