Un espanyol paga 50.000 euros per matar el lleó més cobejat de Zimbàbue
Cecil, que portava un collar de seguiment, va ser enganyat amb un esquer perquè sortís de la reserva de Hwange
El cos de Cecil, conegut per ser considerat el lleó més atractiu de la reserva de Hwangue (Zimbàbue), va ser trobat mort sense cap ni pell l'1 de juliol passat.
Es desconeix la identitat del caçador que va acabar amb la vida de l'idolatrat animal. No obstant, segons informa 'El Correo', les autoritats del país han confirmat que es tracta d'un home espanyol que va donar 50.000 euros a canvi de poder matar al felí.
Notícies relacionadesCecil portava un collar de seguiment, el qual va ser destruït per poder treure'l del parc sense aixecar sospites. El caçador es va emportar com a trofeu el cap i la pell del lleó estrella dels turistes que viatjaven a Sud-àfrica. Se sospita que l'home pugui haver abandonat el país de manera il·legal, enduent-s'ho tot.
CADELLS CONDEMNATS A MORIR
L'absència de Cecil, de 13 anys d'edat, comportarà que un altre lleó mascle ocupi el seu lloc de rei de la manada, obtenint així tot el dret a fecundar les seves tres femelles. Segons les regles del regne animal, el substitut de Cecil acabarà amb els seus set cadells, de manera que les seves lleones estaran disposades de nou a gestar els seus nous descendents.
- Previsió meteorològica El pronòstic del Meteocat és clar: arriben les pluges a partir d’aquest dia a Catalunya
- El fenomen ‘incel’ s’estén sense fre a les xarxes socials
- Medi ambient La Generalitat retira el decret sobre els càmpings en zones inundables
- PRÒXIMA ESTRENA La caiguda del clan Pujol arriba al cine per obrir "un debat necessari"
- A l’eixample Els afectats per la retirada d’un sostre d’amiant valoren acudir al jutjat
- Successos Arrossega un policia 20 metres amb el cotxe i li troben 12 kg de marihuana
- Guerra comercial La Xina adverteix que «lluitarà fins al final» si Trump imposa aranzels addicionals del 50%
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Borses Les borses europees intenten recuperar el que han perdut a l’espera de l’entrada en vigor dels aranzels de Trump
- Malaltia infecciosa El xarampió continua pujant a Catalunya per la pressió de l’epidèmia al Marroc i l’est d’Europa