MÉS VIOLÈNCIA MASCLISTA
Un home mata la seva dona i se suïcida a Jaén
La parella no tenia ordres d'allunyament
Una dona de 48 anys ha mort després de ser apunyalada pel seu marit, que després s'ha suïcidat a Noalejo (Jaén), segons han informat fonts del Servei Coordinat d'Emergències del 112 i la Guàrdia Civil, que han indicat que les primeres hipòtesis apunten a un cas de violència masclista.
El fet ha tingut lloc al voltant de les 13.05 hores al número 85 de l'avinguda de la Constitución de Noalejo, quan segons sembla un home de 46 anys ha ferit amb una arma blanca la seva dona i després s'ha disparat, i ha mort en l'acte.
Notícies relacionadesFins al lloc s'han desplaçat membres de la Guàrdia Civil, la Policia Local i els serveis sanitaris del 061, que han traslladat la dona ferida greu fins a l'Hospital de Traumatología de Granada, on ha mort poc després.
Segons la Guàrdia Civil, no hi ha constància que hi hagués cap ordre d'allunyament de la parella.
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Crònica rosa Elionor i l’amor
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any