DANIEL PI
"No és un servei de qualitat ni fiable"
icoy34125258 vila seca tarragones 2 06 2016 usuarios afecta160602183131
Daniel Pi és un usuari de Renfe que parla amb coneixement de causa. Ara viatja quatre o cinc dies a la setmana des de Reus (Baix Camp) a Barcelona per qüestions de treball, però fins fa pocs anys també ho feia com a diputat ICV al Parlament. "El servei que ens ofereix Renfe no és de qualitat ni fiable", afirma Pi, que a més forma part de l'associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP).
"El servei és dolent i ha empitjorat amb els anys", sentencia Pi, i per justificar-ho posa l'exemple del tren que surt de Reus a les 9.17 hores del matí: "Cada dia arriba amb almenys 20 minuts de retard. Això, en un recorregut d'una hora i quart, és massa temps". Aquesta situació d'incertesa és la que obliga Pi a organitzar les seves reunions o cites de treball a Barcelona amb una hora de marge. "Mai tens la seguretat que vas arribaràs a una hora determinada", assegura.
Pi descriu que els trens de la línies de Tarragona, sobretot els que presten servei al matí, "són molt vells, al contrari dels que tenen a Girona", i que, en general, els endarreriments de 20 o 25 minuts "són habituals". També són habituals les reclamacions a Renfe que fa aquest veterà usuari, però lamenta que la majoria de les vegades no li contesten o al·leguen que "la causa de l'incident no és imputable a l'operador". Un altre problema, segons Pi, és el mal estat en què es troben les estacions del territori. “La de Tarragona és un autèntic escàndol”, assegura.
- Informe de la Fundació BBVA La productivitat registra l’alça més gran des del tercer trimestre del 2022
- Les novetats de la reforma
- Política tributària El Govern aprova el paquet fiscal i renegociarà l’impost energètic
- El mercat laboral Díaz dona per esgotada amb la patronal la negociació de la reducció de jornada
- Els HRC Awards reconeixen el doctor Manel del Castillo