Una nena mor al saltar al buit quan fugia d'un incendi a casa seva a Saragossa
La menor, de 14 anys, ha caigut des d'un cinquè pis quan intentava escapar-se de les flames amb el seu pare

mjibanez36182384 gra041 zaragoza 06 11 2016 los bomberos de zaragoza inte161106171217 /
Una nena de 14 anys ha mort i el seu pare ha resultat ferit en l'incendi d'un pis aquest diumenge al centre urbà de Saragossa, segons han informat fonts de l'ajuntament de la capital aragonesa. Els fets han passat quan la menor ha saltat al buit des d'un cinquè pis i s'ha precipitat contra terra, al voltant de les 8.00 hores, a la plaça de Los Sitios, en ple cor de la ciutat.
En un primer moment, al lloc de l'incendi s'hi han traslladat, per part dels Bombers de Saragossa, un autotanc, una autoescala, una ambulància i un vehicle de comandament. Després, i davant l'avís que hi havia persones a la part del darrere de l'edifici, s'hi ha traslladat una segona unitat d'autoescala.
Notícies relacionadesSegons sembla, la nena i el seu pare, que vivien a l'edifici, han intentat sortir de l'immoble per la part del darrere i han caigut. Com a conseqüència d'això, l'adolescent ha mort i el seu pare ha resultat ferit i ha sigut evacuat a l'Hospital Miguel Servet.
El foc ja està sufocat, però els bombers segueixen treballant al lloc dels fets. La policia científica de la Policia Nacional està investigant les causes de l'incendi.
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Distinció de la Generalitat Indignació a Junts per la concessió de la Creu de Sant Jordi a Loles León
- EL PARTIT DE MONTJUÏC Flick se surt amb la seva
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- AUTOCAR SINISTRAT L’ús del cinturó condiciona les ajudes del bus que va xocar a França
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril La festa d’‘Abril’ converteix el Dry Martini en l’Studio 54 de Sant Jordi
- Barcelona, protagonista Comsa i FCC executaran la fase final del Hall Zero
- TELEVISIÓ I MAS Creu de Sant Jordi
- ‘PLAY-OFF’ DE L’EUROLLIGA DE BÀSQUET El Barça dona mostres de debilitat a Mònaco i cau