INVESTIGACIÓ OBERTA
Un mort en un xoc frontal entre un camió i un turisme a la C-37 a Manlleu
La víctima és el conductor del vehicle, mentre que el camioner ha resultat ferit i el seu estat no és greu
Una persona ha mort i una altra ha resultat ferida aquest matí en un xoc frontal entre un camió i un turisme a la carretera C-37 a l'altura de Manlleu (Osona), segons ha informat el Servei Català de Trànsit.
L'accident s'ha produït poc després de les 10.00 hores al quilòmetre 152 on, per causes que es desconeixen, els dos vehicles han col·lisionat frontalment. Com a conseqüència del xoc, el conductor del turisme ha resultat mort i el camioner ha resultat ferit i ha sigut traslladat a l'Hospital de Vic. El seu estat no és greu. La via no ha quedat afectada arran del sinistre.
Fins al lloc s'han desplaçat quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, set patrulles dels Mossos d'Esquadra i dues ambulàncies del SEM.
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Reforma pendent El final del canvi d’hora apunta al 2026
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove al Sutton el 2022
- Avançar el rellotge ¿Quan és el canvi d’hora del 2025? Data de l’arribada de l’horari d’estiu
- Criança El pediatre Carlos González explica la importància de la dependència emocional amb els fills: "Tots tenim una dependència dels nostres pares..."
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- BÀSQUET Chimezie Metu s’operarà d’una greu lesió la setmana que ve als EUA
- Motociclisme Jorge Martín: "Aquest no és el meu Mundial, serà l’any que ve"