SENTÈNCIA JUDICIAL EXCULPATÒRIA
Jané depurarà "responsabilitats" als Mossos en el cas d'Ester Quintana
El conseller manté una investigació interna per conèixer els "presumptes responsables" de la mutilació
El conseller d'Interior, Jordi Jané, ha anunciat que els Mossos mantenen una investigació interna per depurar responsabilitats sobre l'actuació de la policia catalana el dia que Ester Quintana va perdre un ull. La finalitat, segons el dirigent, és poder saber qui va disparar la pilota de goma que va mutilar la víctima i portar les conclusions a la fiscalia.
En declaracions al canal 3/24, Jané ha negat que el cas estigui tancat, per més que una sentència judicial va exculpar els mossos que estaven encausats.
REPARACIÓ
Notícies relacionades"No vol dir que no hi hagi uns autors i que no s'hagin d'exigir responsabilitats si és que hi ha autors. No pot quedar com si no hagués passat res; hi ha una lesió gravíssima a una persona que ha patit molt", ha destacat. El dirigent sosté que continua oberta una altra línia d'investigació que coordina Afers Interns i que podria permetre identificar els presumptes responsables.responsables
El conseller considera que més enllà d'una compensació, la víctima necessita una "reparació moral". "Cobrar diners no ho tapa tot. També hi ha una reparació de la justícia, que per a molts encara està pendent. Les conclusions d'aquesta negociació interna es posaran a disposició de la fiscalia", ha assegurat.
- Alcalde al rescat de viatgers
- Conflicte contra els houthis «¡Ups!»: Donald Trump publica el vídeo d’un atac mortal a rebels del Iemen
- Trànsit ferroviari La línia R1 de Rodalies recupera la circulació després de la retirada del cotxe que havia caigut a les vies
- Espanya acull l’equip veneçolà que dimarts va demanar asil a BCN
- AVUI A MONTJUÏC (21.00 H) Barça-Betis: el somni de Hansi, el tècnic que revisa com dorm cada jugador
- Roxana Falasco, estratega digital: "En EEUU los canales de YouTube ya se ven más en un televisor que en un ordenador"
- Campanya Hisenda Resultat positiu i negatiu en la Renda 2025: què significa
- Darío Brizuela: "Soc molt de l’Arsenal; tinc unes 30 samarretes de l’equip"
- Una fugidaa deshora
- Decepció del Barça més terrenal