MILLORA DEL MEDI AMBIENT
Uber estrena a Madrid el seu servei amb cotxes elèctrics
Aquesta alternativa, denominada UberOne, començarà el dia 21

/
Uber ha triat Madrid pel llançament mundial del seu primer servei de cotxes elèctrics, UberOne, dotat amb desenes de vehicles Tesla que començaran a circular per la ciutat el 22 de desembre. D'aquí una setmana, els madrilenys es podran moure per la ciutat a bord d'un Tesla Model S, un dels vehicles elèctrics amb "millors prestacions i més autonomia del mercat", segons assenyala Uber en un comunicat.
"UberOne és un pas més cap a un Madrid més sostenible. Uber vol contribuir a l'impuls definitiu del vehicle elèctric i Madrid, amb la seva decidida aposta per noves alternatives de transport, és la ciutat ideal per llançar aquest servei pioner", segons el director general d'Uber per al sud d'Europa, Carles Loret.
El servei tindrà una tarifa mínima de 8 euros (perquè és un model Premium d'alta gamma). A això s'hi afegirà el cost per quilòmetre d'1,5 euros i una tarifa de 0,45 euros per cada minut. El preu de cancel·lació del viatge si passen 5 minuts serà de 8 euros.
Notícies relacionadesPer viatjar amb UberOne, l'usuari s'ha de descarregar l'aplicació, crear un compte i afegir el mètode de pagament. Per iniciar el viatge, l'usuari ha d'indicar el punt de destí i el punt de recollida.
Tots els conductors d'UberOne operaran amb llicència, hauran d'estar donats d'alta en el règim d'autònoms o constituïts com a empresa, i Uber comprova els seus antecedents penals, la fitxa tècnica del vehicle i la vigència de la seva assegurança comercial.
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Automoció Seat prescindeix d’improvís de Griffiths, president de la companyia
- Jornada de dol Cinc morts per una explosió de grisú en una mina d’Astúries
- Convivència amb l’extrema dreta El PSC, Junts, ERC, Comuns i la CUP creen una comissió d’estudi sobre els discursos d’odi al Parlament
- Successos La Guàrdia Civil deté a l’Eixample diversos terroristes acusats de col·laborar amb Hezbol·là
- Violència sexual El cas Alves davant del Suprem: no es resoldrà fins gairebé el 2028 i la doctrina apunta a la dificultat d’aixecar l’absolució
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Oportunitat de lideratge BCN tindrà una nova oficina per captar inversió estrangera