El PACMA escriu la seva carta als Reis
El Partit Animalista anuncia en un vídeo noves accions després de la prohibició del Toro de la Vega
La prohibició del Toro de la Vega o la salvació de 2.700 cabres a Guadarrama són alguns dels èxits que el Partit Animalista (PACMA) reflecteix al seu vídeo de felicitació del Nadal i en què trasllada els seus desitjos per al 2017 en una carta als Reis Mags que escriu una nena de 8 anys.
Així, de cara al 2017, el PACMA assenyala que seguirà treballant "intensament" per obrir camí, després del Toro de la Vega, a la prohibició d'"altres" festes taurines i presentarà diferents propostes legals a les administracions per modificar la llei de protecció animal.
Com a fet més destacat del 2016, el PACMA subratlla que en les últimes eleccions generals, el partit "va tornar a fer història" i es va consolidar com "una força política en auge" a l'aconseguir 286.702 vots amb a penes 20.000 euros invertits en la campanya electoral.
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- FUTBOL Així és l’acord que el Reial Madrid va tancar amb Xabi Alonso fa mesos per lligar la seva arribada
- Final d’un pontificat Un conclave sense candidat clar
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- Patologies Què és un ictus, l’afecció que ha patit Kiko Rivera
- La mort del pontífex Illa lloa que el papa Francesc posés «pobres i desvalguts al centre» de l’Església
- Entrevista Ángel Fernández, cardenal espanyol que participarà en l’elecció del nou Papa: «No em fa vertigen, però serà una experiència única»
- Nadal, Duplantis, Biles i Lamine triomfen en els Laureus
- el futur de la banqueta ‘MERENGUE’ El Leverkusen confirma que Xabi Alonso pot anar al Madrid