UNA NOVA CAPÇALERA AL QUIOSC A PARTIR D'AVUI
El Grup Zeta llança 'Rumore'
La nova revista setmanal del cor ofereix un contingut nou i diferent
La publicació, de només un euro, conté 16 pàgines de passatemps

icoy37970230 rumore170407190633
'Rumore' és la nova revista setmanal del cor que el Grup Zeta llança avui al mercat i que, sota l’eslògan «una nova forma d’alimentar la teva ment i el teu cor», està dirigida a dones que busquen una fórmula diferent per als seus moments d’oci.
Amb 84 pàgines i a només 1 euro, 'Rumore' suposa una nova forma d’analitzar les notícies del cor, més fresca, real i divertida. L’actualitat es complementa amb «actualidades», un nou concepte editorial que amplia la notícia amb informació professional sobre el tema destacat.
SUCULENTS PREMIS SETMANALS
'Rumore' ofereix, a més, 16 pàgines de passatemps. Basats en personatges d’actualitat, els autodefinits i els encreuats oculten pistes que, una vegada reunides, faran que les lectores puguin optar a suculents premis cada setmana.
Moda i bellesa amb consells pràctics també formen part de la revista. A més a més, l’horòscop, receptes de cuina fàcil, viatges escapades de cap de setmana, consells de l’Oficina del Consumidor i Usuaris (OCU) i els successos més interessants.
Famosos personatges com Antonio Banderas, María Teresa Campos, Isabel Preysler i Vargas Llosa ja ocupen les pàgines del primer número de 'Rumore', que amb una tirada de 140.000 exemplars vol ser un referent diferent en el món del cor.
Notícies relacionadesEl director de l’Àrea de Revistes del Cor, Álvaro García, l’analitza d’aquesta manera: «Aquesta publicació val més del que costa i costa molt menys del que ofereix. La fórmula 'Rumore' dura tota la setmana i, a més de mantenir la seva ment desperta, permet a les lectores guanyar premis».
COMPRES, VIATGES, OCI I SALUT
Està dirigida a una dona activa, de 45 anys cap endavant, que es cuida, es preocupa pel seu aspecte i la seva salut i que decideix sobre el consum, les compres, els viatges i l’oci a casa seva. «Si el que busques és una nova revista del cor, compra 'Rumore'», afegeix Álvaro García.
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Reforma pendent El final del canvi d’hora apunta al 2026
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove al Sutton el 2022
- Ciclisme La Volta suspèn el final de l’etapa reina a Queralt i farà una etapa plana de 120 km amb final a Berga en el seu lloc
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Pla pilot El Govern concedirà beques de 500 euros al mes per estudiar Filologia Catalana i augmentar la xifra de professors
- Catalunya Media City Salvador Illa presenta el ‘hub’ audiovisual Catalunya Media City a les Tres Xemeneies
- Crisi transatlàntica ¿Per què el Vell Continent és tan important per als EUA? Desmuntant el mite de l’Europa parasitària de Trump