Controlat l'incendi de Doñana després de tres dies en flames
Més de 200 efectius han treballat aquesta nit a la zona afectada, que encara no ha sigut quantificada

/
El dispositiu desplegat des de dissabte al terme municipal de Moguer i a l'entorn del parc nacional de Doñana per combatre l'incendi que diumenge va arribar a amenaçar l'àrea protegida ha aconseguit durant la nit i matinada d'aquest dimarts estabilitzar l'incendi, i, per fi, controlar-lo a les 9.45 hores.
L'operatiu autonòmic del pla d'incendis forestals d'Andalusia (Infoca) ha actuat en la tercera nit de l'incendi amb uns 200 efectius entre bombers forestals i agents de Medi Ambient, així com una Unitat Mèdica d'Incendis Forestals (UMIF) i una Unitat Mòbil de Meteorologia i Transmissions (UMMT) i 18 vehicles pesants d'extinció, segons informa el 'Diario de Huelva'.
Notícies relacionadesLa presidenta de la Junta d'Andalusia, Susana Díaz, ho ha confirmat també via Twitter, en un missatge en què ha felicitat tots aquells que han treballat en l'operatiu d'extinció.
El incendio ya está controlado. Muy orgullosos del operativo y agradecidos por vuestro esfuerzo. pic.twitter.com/E9JLV4cdie
— Susana Díaz Pacheco (@susanadiaz) 27 de junio de 2017
Els efectius desplegats a la zona treballaran les pròximes hores en l'extinció definitiva del foc, l'afectació del qual encara no ha sigut quantificada.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- Ciutat vella Els comerciants del Raval reivindiquen la presència de ‘skaters’
- El Govern cedeix davant d’ERC i fragmentarà la injecció de més recursos per tenir estabilitat sense pressupostos
- En delictes de furts lleus El fiscal superior de Catalunya planteja recuperar l’arrest de 30 dies per multireincidència
- Guerra a Ucraïna Brussel·les defensa la integritat territorial d’Ucraïna davant la proposta de pau de Trump
- ALERTA DELS METGES Més del 90% dels nens d’entre 4 i 10 anys supera el límit d’exposició a les pantalles: «És molt perillós»
- Futbol Declaracions oficials de One Box i del Barça sobre l'"inacceptable" fallada en l'enviament de les entrades de la Final de la Copa