23.282, tercer premi del sorteig de la loteria del Nen
Està premiat amb 250.000 euros a la sèrie i 25.000 al dècim i ha caigut íntegre a Iecla, Múrcia

zentauroepp41491360 180106120620
El tercer premi del sorteig de la loteria del Nen és per al 23.282. Està premiat amb 250.000 euros a la sèrie i 25.000 al dècim. Ha caigut íntegre en una administració de Iecla, Múrcia.
El sorteig ha repartit 700 milions d'euros en premis i s'ha celebrat al Palacio de Exposiciones y Congresos Lienzo Norte d'Àvila per commemorar el Primer Any Jubilar Teresià de la història.
Per a aquesta edició del sorteig del Nen s'han emès 50 sèries de 100.000 bitllets cada una, al preu de 20 euros el dècim, segons dades de la Societat Estatal de Loteries i Apostes de l'Estat (Selae).
El primer premi està dotat amb dos milions d'euros per sèrie (200.000 euros per dècim), mentre que el segon repartirà 750.000 euros (75.000 al dècim), i el tercer, 250.000 euros (25.000 al dècim).
Aquesta és la segona vegada que el sorteig surt de Madrid. La primera va ser el 2012, quan es va celebrar a Cadis per commemorar el segon centenari de la constitució coneguda com La Pepa i el bicentenari del naixement de la Loteria Nacional.
El zero, la terminació més premiada
El zero és la terminació favorita del primer premi d'aquest sorteig, ja que ha sortit en un total de 21 ocasions, segons dades facilitades per la Selae. La segueix en freqüència d'aparició el número 7, que ha resultat premiat en 14 ocasions, seguit del número 9, amb un total de 13 aparicions.
En el rànquing de les terminacions més premiades hi ha a continuació el número 4, que ha sortit en 12 ocasions (va resultar premiat tant el 2016 com el 2017), seguit dels números 5 i 6 (tots dos amb deu aparicions), l'1 i el 2 (amb nou ocasions), i el número 8 (amb vuit). En últim lloc, per freqüència d'aparició, hi ha el número 3, que ha aparegut sis vegades.
Notícies relacionadesPel que fa a les províncies premiades, Madrid és la província on més vegades ha caigut el primer premi (41 ocasions), seguida de Barcelona (35).
En la impressió dels bitllets d'aquest any hi ha la imatge de l'Adoració dels Reis d'Orient, un cenotafi del segle XII dels sants màrtirs Vicenç, Sabina i Cristeta, de la basílica de San Vicente de la ciutat d'Àvila.
- Polèmica en l’enterrament del Pontífex Un cardenal acusat d’encobrir delictes de pederàstia participarà en el ritu del tancament del taüt del Papa
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- INTOXICACIÓ El glop d’‘aigua’ que gairebé mata un home a Vigo: «En segons vaig notar que em cremava viu per dins»
- Diligències obertes Barcelona aprova la reforma de la Masia del Barça malgrat la investigació de la Fiscalia
- Operaven a Catalunya La Policia Nacional expulsa 24 multireincidents amb més de 200 detencions per homicidi, robatori o agressió sexual
- Final copa del rei Plantada històrica del Madrid a la Copa: ni entrena ni assisteix a les rodes de premsa
- Flick demana protegir els àrbitres abans de la final: "No respectar-los és no tenir fair play"
- Horari i on veure el funeral del papa Francesc per televisió
- Benestar Álvaro Bilbao, psicòleg: "Preocupar-se molt per les coses pot ser un símptoma de salut mental fràgil"
- Un mosso rescata els dos ocupants d'un cotxe després de xocar contra un mur i caure a una piscina