NO HI HA FERITS
Dos avions xoquen a l'aeroport de Toronto
L'impacte va ocasionar un petit foc en un Boeing 737-800 que va obligar a evacuar d'emergència els passatgers
Dos avions van col·lisionar aquest divendres a les pistes de l'aeroport internacional de Toronto (Canadà), xoc que no va provocar lesions a cap persona. L'impacte va ocasionar un petit foc en un dels aparells que va obligar a evacuar d'emergència els passatgers.
L'accident va passar quan un avió sense passatgers ni tripulants de la companyia xàrter Sunwing, que estava sent remolcat per personal de terra, va xocar contra un avió de WestJet que acabava d'arribar de Cancún (Mèxic) amb 168 passatgers i sis tripulants. L'impacte va provocar un petit foc a l'avió de Sunwing que va obligar a evacuar d'emergència els passatgers del Boeing 737-800 de WestJet.
Notícies relacionadesUn dels passatgers va declarar a la radiotelevisió canadenca CBC que després del desconcert de l'impacte inicial es van viure moments de pànic quan l'avió de Sunwing va començar a perdre combustible i hi va haver un incendi. Després d'iniciar-se el foc, els passatgers de l'avió de WestJet es van veure forçats a escapar-se de l'aparell utilitzant les rampes d'emergència.
Les tasques d'evacuació dels passatgers es van veure dificultades per les condicions meteorològiques de Toronto, on en el moment de l'accident el termòmetre marcava 20 graus centígrads sota zero, encara que la sensació tèrmica era de prop de 30 graus sota zero per l'efecte vent. Altres passatgers de l'avió de WestJet van declarar que l'evacuació va ser dificultada per alguns passatgers que van endarrerir la sortida de l'avió per recollir el seu equipatge de mà.
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial
- Inauguració Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»
- Automoció Musk reduirà el treball amb Trump per la caiguda del benefici de Tesla un 71%
- LA FESTA DEL 23 D’ABRIL Un Sant Jordi de ‘best-sellers’ consagrats
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Capella ardent Una multitud acomiada el papa Francesc a la basílica de Sant Pere
- Creix la demanda d’antihistamínics i vitamines amb l’inici del bon temps
- Sanció comunitària Multes milionàries de la Comissió Europea a Apple i Meta per violar la llei de mercats digitals
- Mobilitat Tallada la R3 de Rodalies entre Puigcerdà i Ribes per una fallada elèctrica a la Molina
- Sant Jordi 2025 Illa reivindica «avenços» en el reconeixement del català a la UE en el seu primer Sant Jordi com a president