Exigeixen una rebaixa del 30%
Protesta estudiantil a Barcelona per les taxes universitàries
Un grup de joves s'han encadenat a la Secretaria d'Universitats i ha tallat la Via Laietana
Un grup d'estudiants s'han encadenat aquest dijous al matí davant la Secretaria d'Universitats i Investigació i han tallat al trànsit el tram inferior de la Via Laietana, on hi ha aquestes dependències de la Generalitat.
Segons ha informat la CUP i el Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC), la protesta exigeix una rebaixa del 30% en les taxes universitàries de Catalunya, ja que calculen que la matrícula s'ha encarit fins a un 143% des del 2001.
❗El #Taxímetre puja❗
— SEPC (@SEPC_nacional) 15 de marzo de 2018
El moviment estudiantil denunciem els sobrecostos d'estudiar davant la SUR 📚
📢 #FemLaPública pic.twitter.com/f7HwWjcnhx
Avui @lesJERC fem costat al moviment estudiantil que es mobilitza davant de la Secretaria d'Universitats per recordar els obstacles i desigualtats que pateixen els estudiants i les universitats, agreujats pel 155. Tothom al carrer ➡️ Via Laietana, 2 BCN #EncadenatsSUR
— Joventuts d’Esquerra Republicana🎗 (@JoventRepublica) 15 de marzo de 2018
Els manifestants exhibeixen pancartes amb lemes com Aquests preus no són públicsi alguns d'ells s'han lligat a un bidó per dificultar que els puguin desallotjar.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- MONEDES DIGITALS El robatori de criptomonedes més gran de la història: uns ‘hackers’ s’emporten 1.500 milions de dòlars del gegant Bybit
- Alto el foc a Gaza Hamàs completa l’alliberament dels ostatges israelians vius de la primera fase de la treva
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència