Dades de Rumbo
Els espanyols reservem les vacances d'estiu des de la feina
Més de la meitat de les reserves es realitzen de dilluns a divendres i entre les 8 i les 19 hores

tailandia
El 51% de les reserves per viatjar a l’estiu (juliol i agost), es realitzen en horari laboral, és a dir, de dilluns a divendres i entre les 8 i les 19 h, segons ha informat l’agència de viatges en línia Rumbo, partint de les seves pròpies dades.
Al contrari, el moment menys utilitzat per planificar i reservar les vacances és el cap de setmana, que només acumula un 22% de totes les reserves registrades. Els dies en què més reserves es realitzen són els dilluns, dimarts i dimecres. En aquests dies, l’horari més actiu és entre les 10 i les 18 h. A més, la majoria de les reserves (77%) es fan des de l’ordinador, mentre que des del mòbil només se’n realitzen el 23%.
Com en altres països
Les dades de Rumbo, que està present a més països a part d’Espanya, revelen que a la resta de països europeus també es fan més reserves en horari laboral que a les nits o durant el cap de setmana. A Itàlia, un 58% busca i reserva els seus viatges entre les 8 i les 19 h de dilluns a divendres. Després hi ha els espanyols i els alemanys (50%), els francesos (48%) i els britànics (45%).
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Polèmica en l’enterrament del Pontífex Un cardenal acusat d’encobrir delictes de pederàstia participarà en el ritu del tancament del taüt del Papa
- Final copa del rei Plantada històrica del Madrid a la Copa: ni entrena ni assisteix a les rodes de premsa
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Un mosso rescata els dos ocupants d'un cotxe després de xocar contra un mur i caure a una piscina
- POLÍTICA INTERNACIONAL La mort del papa Francesc debilita el front progressista en la batalla ideològica global amb la ultradreta
- La ‘política exterior’ del pontífex argentí L’audàcia diplomàcia dels gestos del papa Francesc
- Medi ambient Experts asseguren que Catalunya necessita noves xarxes de transport d’energia malgrat el rebuig de les MAT
- Barcelonejant Collboni poda roses i Pilar Eyre tanca la nit
- GP D’ESPANYA DE MOTOGP Marc Márquez provoca el primer deliri, a Jerez, amb la seva vuitena victòria