toros de Jandilla
Perill i velocitat en el setè 'encierro' de Sant Fermí
Un corredor ha resultat ferit per banya
Els toros de la ramaderia extremenya de Jandilla han imprès perill i velocitat, dues característiques habituals seves, en el setè ‘encierro’ de Sant Fermí, en què un corredor ha rebut una cornada, segons el primer comunicat mèdic.
Un toro negre avançat des del pendent de Santo Domingo ha provocat els moments de més tensió a l’escombrar per la part dreta del recorregut els corredors que trobava al seu pas, i ha arribat a enganxar-ne un, a qui ha arrossegat uns metres i s’ha quedat finalment amb la seva faixa.
Aquest mateix brau ha xocat al revolt d’Estafeta , on ha encastat un mosso contra la tanca, i ha caigut a terra, cosa que ha alentit una mica la seva veloç carrera en aquest tram, en què el ramat s’ha estirat i ha deixat forats perquè els corredors poguessin lluir-se davant de les banyes.
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Crònica rosa Elionor i l’amor
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any