ESDEVENIMENTS
L'autòpsia no aclareix la causa de la mort de la dona trobada a Sils
El cos va ser trobat embolicat en plàstics en una habitació del garatge de casa seva

zentauroepp24115787 barcelona 05 11 2013 mossos d esquadra en el raval coche de180824144408
Els primers resultats de l’autòpsia de la veïna de 64 anys de Sils (Selva), la desaparició de la qual havia sigut denunciada i a qui van trobar divendres embolicada en plàstics i en algunes teles, no han permès aclarir la causa de la mort pel seu avançat estat de descomposició, per la qual cosa caldrà esperar a més proves, segons informa EFE.
L’autòpsia que els forenses de l’Institut de Medicina Legal (IML) de la ciutat de Girona van practicar ahir al cadàver, que havia passat diversos mesos embolicat en plàstics, no han permès conèixer la causa de la mort i si aquesta va ser per causes naturals o si hi ha indicis de criminalitat, segons fonts pròximes al cas.
D’altra banda, els agents del’Àrea d’Investigació Criminal (AIC) de Girona que porten el cas busquen el fill de la víctima, de 43 anys, a qui no han tornat a veure des de dilluns passat, 27 d’agost, quan va saber que la policia buscava la seva mare.
La dona, que podria haver mort el novembre de l’any passat, quan, segons els seus veïns, la van deixar de veure, vivia amb el seu fill a la urbanització Vallcanera Park. Els Mossos investiguen els comptes corrents de la víctima, que cobrava una pensió de viduïtat, per saber si algú ha retirat diners.
La desaparició
Notícies relacionadesLA DESAPARICIÓ / Tot i que veïns i amics de la víctima l’havien trobat a faltar, aproximadament, des del passat mes de novembre, no va ser fins a la setmana passada quan van posar en coneixement de la Policia Local de Sils les seves sospites que a la dona li podia haver passat alguna cosa.
La Policia Local va alertar els Mossos i van iniciar una investigació per desaparició que aviat va aportar indicis que portaven a pensar que podria estar morta. Divendres, una comitiva judicial va entrar a l’habitatge de la víctima, on hi havia una gran quantitat de brutícia acumulada, i van localitzar el cos en un avançat estat de descomposició a una habitació del garatge embolicat en diversos tipus de plàstics.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- El submercat dels pisos amb ocupes inclosos prolifera a Barcelona
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- EL PORTER RETALLA TERMINIS Ter Stegen s’incorpora al grup per acabar la temporada amb el Barça
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 78 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros