A Burgos
Ferit un nen de 10 anys al cremar el seu mòbil
El petit va patir danys importants a la mà per cremades químiques, segons ha denunciat la mare

zentauroepp38700760 13084537 child with smart phone boy play smart phon movil180827161936
La mare d’un nen de 10 anys ha denunciat per lesions a la companyia subministradora i al fabricant d’un mòbil la bateria del qual va començar a cremar i va provocar el petit danys importants a la mà per cremades químiques.
El Jutjat de primera instància i instrucció número 1 ha iniciat diligències després de rebre la denúncia per lesions fa uns dies, han confirmat a Efe fonts del tribunal.
L’incident va ocórrer el passat 7 d’agost al domicili familiar de la capital burgalesa, segons informa avui la cadena SER.
Segons la mare del nen, que ha demanat l’anonimat per preservar la intimitat del menor, el seu fill "va començar a cridar i el vaig veure al passadís amb el mòbil a la mà cremant i emetent un intens fum negre".
Després de llançarl’aparell al lavabo i cobrir-lo d’aigua, va portar el seu fill a l’Hospital Universitari de Burgos, on va necessitar diverses cures i la intervenció d’un cirurgià plàstic, perquè "les cremades químiques són molt pitjors que una cremada normal".
Era un mòbil comprat el novembre del 2016 a través de l’empresa subministradora i va ser reparat el març d’aquest any, quan li van canviar la bateria i la placa.
Notícies relacionadesLa mare del nen assegura que ha agafat "por" dels mòbils i ja no els utilitza.
Ha decidit denunciar l’ocorregut no només per reclamar pels danys patits pel seu fill, sinó també per conscienciar del risc dels mòbils utilitzats per nens i que s’elabori un protocol per a aquestes situacions.
- Accident greu Més de 30 ferits en una col·lisió entre dos autocars a l’avinguda Diagonal de Barcelona
- Aquest dilluns Dia de pluja a Barcelona: el temporal deixa fortes pluges i fins i tot calamarsa en alguns barris de la ciutat
- Normativa ¿Es pot conduir amb la ITV caducada però amb cita prèvia?
- L'estafa que està apareixent als mòbils dels clients de CaixaBank
- Greu accident El xoc de dos autocars a la Diagonal provoca 51 ferits
- Pacte PSOE-Junts El Govern posarà en mans de Drets Socials el desplegament de les competències en immigració
- Dimecres 12 de març a les 19h Elvira Bisbe serà la pròxima protagonista de l'#afterwork d'El Periódico
- Escapades El poble més bonic del món està a Catalunya, segons l'Organització Mundial del Turisme
- Negociació amb el PSOE Puigdemont celebra el traspàs d’immigració com a «competència d’Estat» però rebutja els Pressupostos de Sánchez
- Fira tecnològica El cofundador d’Apple Steve Wozniak reivindica la curiositat innovadora al Mobile World Congress