INVESTIGACIÓ OBERTA
Mor un operari al caure-li la càrrega d'un transpalet
La víctima és un treballador de 32 anys de Malgrat de Mar

Palets en una fàbrica /
Un treballador de 32 anys ha mort aquesta matinada al caure-li a sobre la càrrega que transportava amb un transpalet en una empresa de Malgrat de Mar (Maresme).
L’accident s’ha produït pels volts de les 02.00 hores quan, per causes que encara es desconeixen, la càrrega que transportava l’operari s’ha desestabilitzat i li ha caigut a sobre, segons han informat els Mossos d’Esquadra.
Unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) han atès la víctima al lloc de l’accident i posteriorment l’han traslladat a l’hospital, on finalment ha mort.
Notícies relacionadesEl treballador era un veí de Malgrat, de 32 anys i nacionalitat espanyola.
La Unitat d’Investigació de la comissaria d’Arenys de Mar ha obert una investigació d’aquest accident laboral mortal i ha posat els fets en coneixement del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia i del Departament de Treball, Assumptes Socials i Famílies
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Polèmica en l’enterrament del Pontífex Un cardenal acusat d’encobrir delictes de pederàstia participarà en el ritu del tancament del taüt del Papa
- Final copa del rei Plantada històrica del Madrid a la Copa: ni entrena ni assisteix a les rodes de premsa
- Un mosso rescata els dos ocupants d'un cotxe després de xocar contra un mur i caure a una piscina
- Gerard Piqué i Clara Chía, ni ruptura ni crisi
- Previsió meteorològica Catalunya torna a activar els avisos per pluges intenses per a aquest cap de setmana
- Adeu al pontífex argentí Assange assisteix amb la seva família al funeral del Papa: Francesc li va oferir «asil» al Vaticà, segons la seva dona
- Consells pràctics El truc de la pastilla de rentavaixelles per netejar el forn
- Adeu al pontífex argentí Trump es reuneix amb Zelenski abans del funeral del papa Francesc: «Són molt a prop d’un acord»
- Final de la Copa del Rei Les 8 hores que van portar el futbol espanyol al caire de l’abisme: «El Madrid no ens pot demanar que canviem els àrbitres»