Ciberdelinqüència
L'última estafa que utilitza Lidl
Els Mossos alerten que no cliquis en un missatge que circula per Whatsapp
fcasals1327045 barcelona 11 8 2003 economia supermercado l160621182324 /
Els ciberdelinqüents reincideixen habitualment amb les mateixes marques comercials per robar dades dels internautes. El ganxo va variant, però el final és el mateix: suplantar la identitat del que pica per lucrar-se. Si fa unes setmanes circulava una estafa que utilitzava la cadena d’alimentació Lidl, ara torna a ser aquesta marca l’objecte d’una nova estafa que circula sobretot per Whatsapp. N’alerten els Mossos a través de les xarxes, on recorden que si cliques al missatge amb la pretensió d’aconseguir un (inexistent) cupó per valor de 250 euros l’únic que aconseguiràs és subscriure’t a un servei online de pagament.
Si reps un missatge de WhatsApp en nom de @lidlespana oferint-te un cupó per valor de 250 euros, NO PIQUIS! És fals. No No té res a veure amb LIDL i acabaràs subscrivint-te a un servei online de pagament #Phishing pic.twitter.com/e2wSwwrta2
— Mossos (@mossos) 7 de mayo de 2019
- Successió Els fills d’Andic avancen en la gestiódel futur de l’empresa
- La llei reorganitza la justícia i l’expandeix per tot el territori
- L’espanyol més buscat va matar el seu fill d’un tret
- Energies renovables El pàrquing de l’Alcampo de Sant Boi es transformarà en la instal·lació fotovoltaica més potent de l’àrea de Barcelona
- Educació farà una "avaluació emocional" dels professors