Ciberdelinqüència
L'última estafa que utilitza Lidl
Els Mossos alerten que no cliquis en un missatge que circula per Whatsapp
fcasals1327045 barcelona 11 8 2003 economia supermercado l160621182324 /
Els ciberdelinqüents reincideixen habitualment amb les mateixes marques comercials per robar dades dels internautes. El ganxo va variant, però el final és el mateix: suplantar la identitat del que pica per lucrar-se. Si fa unes setmanes circulava una estafa que utilitzava la cadena d’alimentació Lidl, ara torna a ser aquesta marca l’objecte d’una nova estafa que circula sobretot per Whatsapp. N’alerten els Mossos a través de les xarxes, on recorden que si cliques al missatge amb la pretensió d’aconseguir un (inexistent) cupó per valor de 250 euros l’únic que aconseguiràs és subscriure’t a un servei online de pagament.
Si reps un missatge de WhatsApp en nom de @lidlespana oferint-te un cupó per valor de 250 euros, NO PIQUIS! És fals. No No té res a veure amb LIDL i acabaràs subscrivint-te a un servei online de pagament #Phishing pic.twitter.com/e2wSwwrta2
— Mossos (@mossos) 7 de mayo de 2019
- Govern i Generalitat celebren el "renaixement" d’Ebro a Barcelona
- Col·lisió entre Broncano i Motos per Jorge Martín
- Milers de persones exigeixen a Barcelona un "lloguer just"
- Estopa: "Patim una mica la síndrome de l’impostor, però, és clar, és un honor"
- La pressió d’Israel i la tornada de Trump empenyen l’Iran cap a la bomba nuclear
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Mor un motorista després de patir una sortida de via a la B-225 a Castellbisbal
- Shopping ¿Busques un smartwatch? Aquests són els millors amb descompte del Black Friday
- Club d’Estil de EL PERIÓDICO 10 trucs infal·libles de la guru de l’ordre Alicia Iglesias per triomfar amb el canvi d’armari
- Bakú aconsegueix 300.000 milions a l’any per als països del sud global