LA PREGUNTA DE SER CATALUNYA I EL PERIÓDICO
El 78% creu que hi ha una crisi de seguretat a Barcelona

zentauroepp49303817 mossos190805125039 /
El 78% dels participants en l’enquesta creu que hi ha una crisi de seguretat a Barcelona. EL PERIÓDICO i el programa de SER Catalunya ‘Aquí, l’estiu’ obren cada dia amb una pregunta per prendre el pols a l’opinió de la ciutadania sobre un tema d’actualitat. La qüestió del sondeig d’avui és:
Notícies relacionades📊ENQUESTA: Hi ha una crisi de seguretat a Barcelona? Recorda, pots deixar aquí el teu comentari o enviar-lo al WhatsApp del programa [626 574 036]
— Aquí, amb Josep Cuní (@AquiCuni) 22 de agosto de 2019
El resultat del sondeig es publicarà cada dia en aquesta mateixa pàgina a partir de les 18.00 hores.
► Escolteu el programa ‘Aquí, l’estiu’ en directe

Temes:
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Desembarcament Els avantatges i els perills de portar l’esperit de ‘Sálvame’ a TVE: «Són personatges televisius difícils de domar»
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples
- EL PARTIT DE CORNELLÀ Un Espanyol motivat allarga la bona ratxa contra el Getafe