AL LLOC DE LA PROVA
Un noi mor després del càsting d'una pel·lícula porno a Sevilla
El noi va aparèixer ofegat a la piscina del xalet on es feia la prova

zentauroepp49506871 01 01 1970 coche de la guardia civil sociedad castilla la m190821175634 /
Un noi de 20 anys ha mort ofegat a la piscina particular d’una vivenda a Mairena del Aljarafe (Sevilla) després de participar en una prova per a una pel·lícula pornogràfica, segons han informat a Efe fonts de la investigació.
L’autòpsia ha determinat que el noi, que treballava de cambrer al centre de Sevilla, no tenia signes de violència, han afegit les mateixes fonts.
La hipòtesi principal dels fets és que el noi patís un problema cardíac i després la mort per ofegament, cosa que haurà de confirmar-se amb les proves toxicològiques encarregades per l’Institut de Medicina Legal de Sevilla.
Després de la prova per a la pel·lícula, el noi va demanar banyar-se a la piscina del xalet, situat als afores de Sevilla, mentre esperava que el recollissin, han indicat les fonts.
Al fons
Notícies relacionadesNo obstant, els amos de la casa es van adonar poc després que era al fons de la piscina i quan el van treure van comprovar que ja no respirava i van avisar el servei d’emergències 112.
El 112 va explicar que el succés s’havia produït cap a les 19.10 hores d’aquest diumenge, quan van rebre l’avís d’un particular que sol·licitava assistència mèdica per a un home que no responia després d’haver caigut a la piscina d’una casa i que ja havia sigut tret de l’aigua.
- Aquest dilluns 24 de març Un autocar salva una menor sota un pont de l’AP-7 després d’un intent de suïcidi
- Seguretat comunitària La UE demana que els europeus s'aprovisionin amb subministraments d'emergència davant una possible guerra o crisi climàtica
- Investigació La companyia catalana Parlem va presentar al Barça un projecte gairebé idèntic al del moldau Birladeanu una setmana abans de registrar-se New Era a Espanya
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Serà nomenat avui El Govern fitxa el gerent de Serveis Socials de la Diputació de Barcelona per dirigir la DGAIA
- En el ple El TC anul·la el vot delegat de Puigdemont, però salva la constitució del Parlament
- Tribunals La fiscalia dona llum verda a la suspensió de l’ingrés a la presó de Laura Borràs fins que es tramiti l’indult
- Règim sancionador El Govern activa 148 inspeccions per incompliment del límit del preu dels lloguers
- Pintades al cotxe de l’avi que va admetre haver abusat de la neta durant anys a Pals: "Violador"
- Criança El pediatre Carlos González explica la importància de la dependència emocional amb els fills: "Tots tenim una dependència dels nostres pares..."