Quarta sessió del judici
Ana Julia Quezada, al ficar Gabriel al cotxe: «Ara, a emportar-se'l d'aquí»
La quarta jornada de declaracions de la vista oral amb jurat popular contra l'assassina confessa ha començat amb el testimoni de guàrdies civils

zentauroepp49824218 11 09 2019 la autora confesa de la muerte del ni o gabriel c190912084916 /
Ana Julia Quezada, autora confessa de la mort del nen Gabriel Cruz, deia mentre introduïa el nen al maleter del seu vehicle: «Ara, a emportar-se’l d’aquí», segons ha manifestat el tinent de la Guàrdia Civil que va instruir les diligències del cas amb referència a les gravacions realitzades a dins del cotxe.
El tinent, que ja va intervenir en la sessió d’ahir, ha ratificat el contingut de les transcripcions de les gravacions i ha reiterat que l’acusada s’arengava dient en veu alta: «Ana, no aniràs a la presó».
Juntament amb un agent que pertany al grup d’Homicidis de la Policia Judicial de la Comandància d’Almeria, que també va ser comissionat per poder prendre declaració a diferents testimonis a Burgos, han explicat que els micròfons no gravaven de forma permanent.
Micròfons
Al contrari, un delsmicròfons es va activar quan es va introduir el cos al maleter i va gravar la primera seqüència de paraules, i posteriorment, quan l’acusada va tancar la contraporta, es va registrar un so «compatible» amb la neteja de les sabates de l’acusada i la resta de frases manifestades.
L’agent que va anar a Burgos ha dit que el pare de la Judith, filla de l’acusada, li va indicar que mentre estava casat amb Quezada va tenir dos episodis de febres «molt altes» i que els metges no van poder determinar-ne el motiu, tot i que va estar ingressat dos o tres dies en cada ocasió.
Aquest testimoni va assenyalar que en un viatge curt a Madrid es va començar a sentir «molt malament», que no sabia com havia arribat a casa seva i que després de saber el que havia passat amb altres parelles de l’acusada, va pensar que aquesta podria tenir-hi alguna cosa a veure, perquè després d’acabar la seva relació amb ella no ha tornat a tenir cap altre episodi d’aquest tipus.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Xavier Amor, secretari de Governs Locals de la Generalitat: "Hem d’ajudar els ajuntaments; no importa el color polític"
- Guerra a Ucraïna Putin declara una «treva» unilateral per la Pasqua fins dilluns a la mitjanit
- Aquest és l’efecte d’esmorzar taronja als nostres ronyons
- Violència de gènere Un home s’entrega a una patrulla de Mossos a l’AP-7 amb el cadàver de la seva dona al maleter
- Gentrificació Dos anys convivint amb 35 pisos turístics al ‘Bloc Tarragona’: «És interminable el que patim»
- Adéu a la jubilació als 67 anys: aquest 2025 la Seguretat Social puja l'edat per a aquests treballadors