La boira desvia i cancel·la vols a Sevilla
Aquest dimarts passat es va registrar la cancel·lació de quatre vols de l'aeroport de Sevilla

vueling-foto
La boira ha ocasionat aquest dimecres la desviació a Màlaga de cinc vols que havien d’aterrar a l’aeroport de Sevilla, així com la cancel·lació d’un altre de previst a l’aeròdrom sevillà amb destí Tenerife.
Així ho han indicat a Europa Press fonts d’AENA, que han concretat que els vols desviats des de l’aeroport de Sevilla al de Màlaga-Costa del Sol procedien de Madrid, Malta, Tenerife, Lanzarote i Alacant.
Notícies relacionadesA més, com a conseqüència de la boira s’ha cancel·lat a l’aeroport de Sevilla una sortida prevista a Tenerife, segons han informat les mateixes fonts.
Aquest dimarts passat es va registrar la cancel·lació de quatre vols de l’aeroport de Sevilla programats amb França, però en aquest cas per la nova jornada que es va registrar al país francès d’una vaga nacional contra la reforma de les pensions d’aquell Estat.
- Aquest dilluns 24 de març Un autocar salva una menor sota un pont de l’AP-7 després d’un intent de suïcidi
- Seguretat comunitària La UE demana que els europeus s'aprovisionin amb subministraments d'emergència davant una possible guerra o crisi climàtica
- Investigació La companyia catalana Parlem va presentar al Barça un projecte gairebé idèntic al del moldau Birladeanu una setmana abans de registrar-se New Era a Espanya
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Serà nomenat avui El Govern fitxa el gerent de Serveis Socials de la Diputació de Barcelona per dirigir la DGAIA
- «ARAUJO I RAPHINHA NO JUGARAN» Flick s’enfada per la data del duel amb l’Osasuna: «No estic content, no és el millor dia, però no busquem excuses»
- En el ple El TC anul·la el vot delegat de Puigdemont, però salva la constitució del Parlament
- Tribunals La fiscalia dona llum verda a la suspensió de l’ingrés a la presó de Laura Borràs fins que es tramiti l’indult
- Règim sancionador El Govern activa 148 inspeccions per incompliment del límit del preu dels lloguers
- Pintades al cotxe de l’avi que va admetre haver abusat de la neta durant anys a Pals: "Violador"