A Lugo
Trobada una dona morta a la seva casa amb ferides d'arma blanca al coll
Va ser la mare de la víctima, que tenia 49 anys, la que va trobar el cadàver a la vivenda

policia-nacional
Una dona de 49 anys va ser trobada morta la nit d’aquest divendres al pis on residia sola a la ciutat de Lugo. Segons informen fonts de la Policia Nacional, el cadàver va aparèixer amb unes ferides d’arma blanca al coll.
D’acord amb aquestes mateixes fonts, va ser la mare de la morta la que va acudir entorn de les 22.00 hores a la vivenda, situada al carrer de la Ferradura, per portar-li menjar. Després de la troballa, va avisar els serveis d’emergències i als cossos de seguretat.
Els investigadors mantenen obertes «totes les línies d’investigació», indica la Policia Nacional, per la qual cosa no es descarta cap hipòtesi, tampoc la que es tracti d’un cas de violència masclista.
Notícies relacionadesPer aclarir el succés, els agents interroguen persones pròximes a la víctima i a la vivenda. El que sí que descarta actualment la Policia Nacional és que s’hagi tractat d’un simple robatori.
Després de l’aixecament del cadàver, el Jutjat d’Instrucció Número 2 de Lugo va posar totes les actuacions realitzades sota el secret de sumari. El cos va ser portat a l’Institut Anatòmic Forense per a la realització de l’autòpsia
- SUCCESSOS ‘Lock-picking’, el nou sistema per obrir cases sense forçar panys amb què bandes de georgians roben a Espanya
- Dol als fogons Mor Montse Guillén, la pionera que va triomfar als EUA amb la cuina catalana
- BCN busca la fórmula per insuflar una nova vida a la seva plaça més dura
- Religió Mor Francesc, el papa que va arribar de «la fi del món» i que ha volgut portar l’Església al segle XXI
- ‘Tot el camp és un clam...’
- ELS LESIONATS DEL BARÇA Lewandowski s’allunya de la Copa i Ter Stegen «ja està llest» per reaparèixer
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Llars espanyoles Tornen els plats de Duralex: un conegut supermercat ven la clàssica vaixella amb nous dissenys
- Oferta d’ocupació El treball que sempre havies somiat: 1.000 euros a la setmana per provar platges i explicar-ho
- ENTREVISTA Isabel Celaá, ambaixadora davant la Santa Seu: «Al Papa no li agradava ser qualificat com a progressista ni com a conservador»