Participació
Dibuixos i contes per a 'A casa teva' en temps de coronavirus
EL PERIÓDICO fa una crida als lectors a compartir il·lustracions i microrelats relacionats amb el confinament
La iniciativa busca animar a l'entreteniment de petits i adults mentre durin les restriccions derivades de la propagació del Covid-19

whatsapp-image-2020-03-16-at-162614-2
Des d’EL PERIÓDICO continuem buscant fórmules per, en la mesura de les nostres possibilitats, ajudar que a grans i a petits se’ls faci suportable l’obligat confinament per fer front al coronavirus [Seguiu aquí les últimes notícies sobre el coronavirus]. A més d’informació de qualitat, fomentarem l’entreteniment a favor del #yomequedoencasa. I us demanem ajuda.
A partir d’ara obrim les portes d’’A casa teva’ perquè ens envieu microrelats, poemes curts, dibuixos o tot allò que se us ocorri relacionat amb el moment que vivim i que, a més, vulgueu que difonguem junts. Es tracta de consolidar la idea que cal tancar-se sense perdre la creativitat, l’humor i les ganes d’ajudar qui està més baix d’ànim. ¡Vinga, que tothom s’hi animi! Podeu fer-ho de manera senzilla a través de l’‘Entre tots’ .
Notícies relacionades‘A casa teva’ vol donar resposta a la inquietud de les persones que pateixen restriccions pel confinament a partir de testimonis, recomanacions, propostes i notícies de servei, però també entreteniment i humor.
Per la finestra d’‘A casa teva’ passen opinions d’experts, entrevistes, exemples pràctics en format de vídeo i amb elements dinàmics per fer més fàcil compartir en el nostre entorn la informació, i proposa la participació dels lectors a través de la secció Entre tots.
Què fer a casa durant el coronavirus Coronavirus a Espanya Coronavirus a Catalunya Coronavirus
- Tall del subministrament elèctric Apagada generalitzada a Espanya: ¿què ha passat amb la llum?
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- La Feria de Abril torna a ser gratis
- Xarxa elèctrica ¿Què és el zero energètic, la principal hipòtesi de l'apagada generalitzada?
- «UNA NIT PERFECTA» Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Apagada massiva Com conservar els aliments a la nevera en una apagada de llum com la d'avui
- Gran apagada El Govern insta a limitar la mobilitat i a reservar la bateria dels telèfons mòbils
- Dijous 8 de maig Antoni Abad serà el pròxim protagonista de l'#afterwork d'El Periódico
- Xarxa elèctrica Les causes de l'apagada massiva a Espanya i Portugal
- Apagada general a Espanya Les escoles seguiran obertes fins que les famílies arribin per recollir els seus fills