de totes les talles
Disney estrena mascaretes de tela amb els seus personatges més estimats
El cost és d'uns 18 euros per un paquet de quatre unitats que vendrà a internet
Decorades amb els protagonistes de Star Wars, Marvel, Pixar i el Baby Yoda
Disney va estrenar aquest dijous una línia de mascaretes de tela decorades amb els seus personatges més estimats, que ven a internet i els beneficis dels quals van destinats a organitzacions caritatives enmig de la pandèmia del coronavirus.
Els dissenys, disponibles en talles de petita a gran, inclouen protagonistes de Star Wars, Marvel, Pixar i les pel·lícules de Disney, entre els quals destaca Baby Yoda, que es preveu que serà un dels models més populars.
Disney va assenyalar en un comunicat que la seva intenció és donar 1 milió de dòlars obtinguts amb les vendes als EUA a Medshare, una organització sense ànim de lucre amb base a Atlanta (Geòrgia) que envia material mèdic arreu del món.
La companyia d’entreteniment també donarà a aquesta organització un milió de les seves mascaretes, que es poden comprar ja a internet però que s’estima que s’enviaran als clients al juny, i el cost del qual s’acosta als 18 euros per un paquet de quatre unitats.
«Ens adonem que és un moment complicat per a famílies i que portar qualsevol tipus de mascareta pot resultar aclaparador», va dir el vicepresident de la botigues Disney i la seva versió ‘online’, Edward Park, en el text, remès al programa televisiu de la cadena ABC ‘Good morning America’.
Notícies relacionades«La nostra esperança és que les mascaretes de tela amb alguns dels nostres personatges més estimats reconfortarà les famílies, els seguidors i les comunitats que són tan importants per a nosaltres», va afegir.
Els EUA registren ja més d’1,05 milions de contagiats i més de 62.000 morts a causa del coronavirus, segons les últimes xifres de la Universitat Johns Hopkins, que assenyala, a més, que uns 3,2 milions de persones han sigut diagnosticades amb la malaltia a tot el món.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- CRÍTICA Amaia estrena gira i puja a un altre nivell
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència
- Consells pràctics El truc casolà perquè la goma de la rentadora quedi com nova
- Nations league Espanya remunta contra Bèlgica amb dos gols en l’afegit
- EL PARTIT DE MENDIZORROtZA L’Espanyol afronta un partit amb valor doble a Vitòria