PROJECTE DEL GOVERN
La Generalitat crearà una xarxa d'«hotels refugi» per aïllar turistes positius en coronavirus
La iniciativa, que estarà integrada per entre 3 i 4 establiments, podria estar en funcionament en un termini de 10 dies
El Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat crearà una «petita xarxa d’hotels refugi» perquè turistes que donin positiu en coronavirus durant l’estada a Catalunya puguin passar el període d’aïllament.
Ho ha anunciat el director general de Turisme, Octavi Bono, que ha assenyalat que el projecte s’està acabant d’ultimar i que podria estar en actiu en un termini de 10 dies.
¿Com funcionarà aquesta xarxa d’hotels? En el cas que un turista que visiti Catalunya presenti símptomes de Covid-19 durant la seva estada, des de la recepció de l’hotel en què s’allotgi trucaran al 061 i es derivarà aquesta persona a un centre sanitari, on li practicaran un test.
Notícies relacionadesSi el test dona positiu, aquesta persona serà traslladada a un d’aquests hotels refugi.
El Govern estudia tenir entre tres i quatre hotels d’aquest tipus, un dels quals, a la província de Girona.
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- Ciutat vella Els comerciants del Raval reivindiquen la presència de ‘skaters’
- AUTOCAR SINISTRAT L’ús del cinturó condiciona les ajudes del bus que va xocar a França
- Guerra a Ucraïna Brussel·les defensa la integritat territorial d’Ucraïna davant la proposta de pau de Trump
- Futbol Declaracions oficials de One Box i del Barça sobre l'"inacceptable" fallada en l'enviament de les entrades de la Final de la Copa
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Salut El doctor Manuel Sans Segarra explica l'origen de l'estrès: "La causa fonamental de la nostra societat actual és l'ego..."
- Freixenet acomiadarà 180 empleats i reduirà un 25% la seva plantilla per la sequera