Evacuació preventiva
Castellbisbal: emergència química per una fuga de substància inflamable
L'abocament s'ha produït per una fissura en un tanc que contenia estirè, una substància inflamable

castellbisbal
Protecció Civil ha activat aquest dimarts, a les 9.55 hores, l’alerta del Pla d’emergència exterior del sector químic de Catalunya (Plaseqat) després de produir-se una fuga en un tanc que contenia estirè, una substància inflamable, en una empresa química del polígon industrial de Castellbisbal (Barcelona). L’alerta s’ha desactivat poc després de les 13 h.
En un comunicat, Protecció Civil ha informat que no hi ha hagut persones afectades i que els treballadors de l’empresa, que ha activat el seu Pla d’Autoprotecció, han sigut evacuats preventivament.
Segons ha informat l’empresa, ubicada al carrer de l’Argent número 3 de Castellbisbal, la fuga d’estirè s’ha produït per una fissura en un tanc de 25 tones de capacitat.
Notícies relacionadesLes primeres informacions indiquen que la fuga es troba a la part inferior del contenidor i que la substància s’aboca a la cubeta de seguretat de contenció.
Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat nou dotacions dels Bombers, que estan valorant la possibilitat de poder segellar la fuga, així com quatre ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques, i efectius dels Mossos d’Esquadra.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Catalunya ultima un pla per fitxar científics dels EUA
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Projecte audiovisual El nou canal de TVE en català començarà a emetre l’11 de setembre
- Debut apoteòsic del ‘protegit’
- Marc Márquez cau i cedeix a Àlex el testimoni en el Mundial
- «Si veus aquest Barça és l’ADN Flick»