Les sabatilles esportives Lidl s'esgoten al cap de poques hores d'haver-se posat a la venda
La cadena de supermercats ha tingut èxit de vendes amb les seves vambes 'low cost' que ja van arrasar a França, Alemanya i Finlàndia

zentauroepp55412339 lidl201014164223
La cadena de supermercats Lidl ha posat a la venda aquest dimecres a Espanya la seva col·lecció de moda ‘low cost’, segons ha informat la mateixa companyia, en la qual els protagonistes són el logotip i els colors corporatius de la marca. Les famoses vambes d’aquesta línia i els mitjons, que s’han comercialitzat a Espanya de manera limitada a través del canal ‘ecommerce’, han esgotat les seves existències en només unes hores.
Les vambes i els mitjons, que s’han venut a 19,99 i 1,99 euros, respectivament, contenen el logo i els colors corporatius de Lidl (groc, blau i vermell). L’anomenada col·lecció ‘Flow cost’ compta també amb articles com samarretes, gorres i xancletes tant per a home com per a dona, amb el logo de la marca. El llançament d’aquesta campanya coincideix amb el segon aniversari del canal ‘online’ de Lidl a Espanya.
L’origen de la col·lecció
Notícies relacionadesL’exitosa col·lecció es va originar gairebé per casualitat: tot va començar quan Lidl va publicar un anunci publicitari fals el Dia dels Sants Innocents a Alemanya –1 d’abril–, en què l’empresa informava que presentaria la seva pròpia col·lecció de moda. Una vegada revelat que la informació no era real, els clients es van abocar a demanar que sortís a la venda i l’article es va convertir en viral fins i tot abans que fos una realitat.
És llavors quan la cadena de supermercats va decidir comercialitzar aquesta línia de moda en diferents països, com Alemanya, Finlàndia i França, on es van esgotar ràpidament els productes. Alguns clients es van aprofitar del gran èxit de la campanya revenent les vambes per preus que van arribar als 500 euros.
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Tradicions La superilla literària tornarà a ser aquest any l’epicentre de Sant Jordi
- BADALONA Albiol confirma que el pont del Petroli no reobrirà fins la tardor del 2026
- Seguretat viària El Govern instal·larà 700 quilòmetres de bandes sonores per evitar accidents
- La mortalitat a les carreteres puja un 46% en el primer trimestre de l’any
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"