Les sabatilles esportives Lidl s'esgoten al cap de poques hores d'haver-se posat a la venda

La cadena de supermercats ha tingut èxit de vendes amb les seves vambes 'low cost' que ja van arrasar a França, Alemanya i Finlàndia

zentauroepp55412339 lidl201014164223

zentauroepp55412339 lidl201014164223

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

La cadena de supermercats Lidl ha posat a la venda aquest dimecres a Espanya la seva col·lecció de moda ‘low cost’, segons ha informat la mateixa companyia, en la qual els protagonistes són el logotip i els colors corporatius de la marca. Les famoses vambes d’aquesta línia i els mitjons, que s’han comercialitzat a Espanya de manera limitada a través del canal ‘ecommerce’han esgotat les seves existències en només unes hores.

Les vambes i els mitjons, que s’han venut a 19,99 i 1,99 euros, respectivament, contenen el logo i els colors corporatius de Lidl (groc, blau i vermell). L’anomenada col·lecció ‘Flow cost’ compta també amb articles com samarretes, gorres i xancletes tant per a home com per a dona, amb el logo de la marca. El llançament d’aquesta campanya coincideix amb el segon aniversari del canal ‘online’ de Lidl a Espanya.

L’origen de la col·lecció 

Notícies relacionades

L’exitosa col·lecció es va originar gairebé per casualitat: tot va començar quan Lidl va publicar un anunci publicitari fals el Dia dels Sants Innocents a Alemanya –1 d’abril–, en què l’empresa informava que presentaria la seva pròpia col·lecció de moda. Una vegada revelat que la informació no era real, els clients es van abocar a demanar que sortís a la venda i l’article es va convertir en viral fins i tot abans que fos una realitat.

És llavors quan la cadena de supermercats va decidir comercialitzar aquesta línia de moda en diferents països, com Alemanya, Finlàndia i França, on es van esgotar ràpidament els productes.  Alguns clients es van aprofitar del gran èxit de la campanya revenent les vambes per preus que van arribar als 500 euros.

Temes:

Moda Lidl