crisi de la Covid-19
Les bones notícies d'avui 30 d'octubre en la lluita contra el coronavirus

55611525 60 /
Espanya i la resta de països del món s’escarrassen en la lluita contra la Covid-19. Tot i que el coronavirus causa cada dia noves víctimes i les xifres de contagiats continuen augmentant, els esforços internacionals i la lluita diària del personal sanitari i els científics també donen bones notícies.
Aquestes són les informacions positives relacionades amb la crisi sanitària que EL PERIÓDICO vol destacar en aquesta jornada del 30 d’octubre:
Compliment de les mesures de restricció a Barcelona
La circulació de vehicles a les sortides de l’àrea de Barcelona han caigut aquest divendres un 22% en comparació amb el primer divendres d’octubre, coincidint amb el primer cap de setmana de confinament municipal decretat pel Govern com a mesura de contenció de la Covid-19.
Notícies relacionadesDes de la mitjanit i fins a les 18 hores d’aquest divendres, han sortit 264.253 vehicles de l’entorn de Barcelona, cosa que suposa un 30,94% menys que el mateix dia de l’any passat, ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).
El PIB espanyol millora en el tercer trimestre
L’economia espanyola va abandonar la recessió en el tercer trimestre de l’any després de registrar un creixement del PIB del 16,7% entre el juliol i el setembre, el seu avanç trimestral més gran en la sèrie històrica que té l’Institut Nacional d’Estadística (INE) i que arrenca al 1970. Fins ara, el repunt trimestral més gran del PIB corresponia al tercer trimestre de 1972, quan va pujar un 2,2%.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- El dret DE morir 358 persones van demanar l’eutanàsia a Catalunya el 2024
- TRIBUNALS Alves podria cobrar una indemnització de fins a 20.200 euros
- Estratègia institucional per atraure talent Catalunya oferirà 78 places a científics dels EUA amb una dotació de 30 milions
- Editorial De la bronca a la proposta
- El mar al voltant Preparats, llestos, però ¿ja?