La lluita contra la pandèmia
França posarà la vacuna d’AstraZeneca a persones de més de 65 anys
Un estudi escocès revela que aquesta vacuna redueix el risc d’hospitalització en totes les edats

A partir d’ara França també vacunarà amb AstraZeneca les persones de més de 65 anys perquè l’estudi en vida real realitzat a Escòcia ha presentat resultats «molt encoratjadors». L’Alta Autoritat de Sanitat (HAS), òrgan en què es basen les decisions del Govern francès, ha publicat un dictamen en el qual s’argumenta l’ampliació d’aquesta vacuna a aquest grup d’edat. A Espanya, la vacuna d’AstraZeneca no se subministra, per ara, a gent més gran de 55 anys.
Segons Efe, HAS ha assenyalat que l’estudi escocès demostra que la vacuna d’AstraZeneca disminueix el risc d’hospitalització «de manera significativa» en qualsevol edat. Dilluns, el ministre de Sanitat, Olivier Véran, ja va avançar que la vacuna d’AstraZeneca s’administraria també per al grup d’entre 65 i 75 anys, i va aclarir que per als més grans de 75 es continuarien utilitzant les vacunes de Pfizer i Moderna.
Ainsi les personnes entre 65 et 74 ans pourront désormais se faire vacciner en allant voir leur médecin. Nous débuterons par celles qui sont porteuses de fragilité.
— Olivier Véran (@olivierveran) 1 de marzo de 2021
- A l’eixample Els afectats per la retirada d’un sostre d’amiant valoren acudir al jutjat
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Novel·la intergeneracional Joël Dicker: «Què fan els pares dels nens que no llegeixen, a més de comprar-los telèfons?»
- PRÒXIMA ESTRENA La caiguda del clan Pujol arriba al cine per obrir "un debat necessari"
- FC Barcelona L'empresari José Elías explica la seva història d'avals amb el Barça
- Mercats Europa pateix un nou càstig borsari després de l’ofensiva aranzelària dels EUA: l’Ibex es desploma un 2,7%
- Lautaro i Frattesi abaten el Bayern i donen el triomf a l’Inter (1-2)
- Investigat el jugador de l’Espanyol Álvaro Aguado per agressió sexual
- Dos cursos sense deixar empremta
- El Barça de Flick s’apropa a la revàlida de la Champions