Cinc detinguts
Desmantellades quatre plantacions de marihuana en un mateix edifici del Prat
El valor de la droga confiscada superaria els 142.000 euros al mercat negre
![Desmantellades quatre plantacions de marihuana en un mateix edifici del Prat Desmantellades quatre plantacions de marihuana en un mateix edifici del Prat](https://estaticos-cdn.prensaiberica.es/clip/3fe71ff3-3e20-4357-ac6e-740443b02c52_alta-libre-aspect-ratio_default_0.jpg)
Agents dels Mossos de la comissaria de el Prat de Llobregat i la policia local del municipi van detenir, el dimarts 13 d’abril, cinc homes de nacionalitat espanyola, d’entre 22 i 50 anys i veïns del Prat de Llobregat i van denunciar penalment una dona de 30 anys després de la troballa de quatre plantacions de marihuana en un mateix edifici del carrer Riu Túria.
El 13 d’abril la policia va portar a terme quatre entrades i registres. En el marc de la intervenció policial van localitzar les infraestructures necessàries per al cultiu de marihuana i van intervenir quatre plantacions amb un total de 600 plantes, 1,5 quilos de cabdells preparats per al transport i altres estris.
Menors a les vivendes
A més de les substàncies estupefaents, van trobar 4.800 euros, presumptament resultat de la venda de droga, una pistola d’aire comprimit, munició de tipus divers i una pistola de foc real, amb dos carregadors i 20 cartutxos.
Als pisos els investigadors van trobar menors d’edat en condicions de vida poc favorables ja que estances com lavabos, habitacions i menjadors de les vivendes estaven dedicades al cultiu de la marihuana.
Més detencions
Finalment, els investigadors van detenir cinc homes com a responsables de les plantacions i van denunciar una dona, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues, defraudació de fluid elèctric, i a un d’ells per tinença il·lícita d’armes.
Segons una valoració aproximada, les substàncies intervingudes podrien tenir un valor de més de 142.000 euros al mercat negre.
Notícies relacionadesEls tècnics de la companyia subministradora d’energia elèctrica van calcular que la defraudació de fluid elèctric és d’uns 26.000 euros aproximadament.
Els arrestats van passar a disposició judicial i el jutge d’instrucció va decretar la seva llibertat amb càrrecs. L’operació policial encara està oberta i no es descarten més detencions.
- Entrevista d’altura Kilian Jornet i el seu viatge al límit a ‘La revuelta’: relata al·lucinacions a l’Everest i dona la xifra dels diners que té
- El Govern estudia liquidar les ajudes dels que van morir en llista d’espera
- 3.600 detencions per als 452 multireincidents més actius
- Novetat editorial Ildefonso Falcones viatja al Nàpols del segle XV
- Rècord històric de participació femenina en la Mitja Marató
- Conferència de Seguretat de Múnic Zelenski assegura que Europa necessita un exèrcit propi perquè Trump «només respecta els forts»
- Entrevista Conrado Fernández: «Als carrers de Badalona ja gairebé mai et treuen la navalla»
- Màxim responsable del cos La jubilació del superintendent policial de Badalona obre la qüestió successòria en una plaça única a Catalunya
- Tennis El número u Jannik Sinner pacta una sanció a la carta amb l’Agència Mundial Antidopatge
- Conferència de seguretat de Múnic Scholz es regira contra la ingerència dels EUA a favor de la ultradreta en la campanya alemanya