Pandèmia a Espanya
Sánchez: «Queden només 100 dies per aconseguir la immunitat de grup»
El president del Govern assegura que «les dades conviden a l’optimisme»
«Queden només 100 dies per aconseguir la immunitat de grup», ha sentenciat el president del Govern, Pedro Sánchez, en una declaració després d’una cimera bilateral a Grècia.
El cap de l’Executiu ha aplaudit que Espanya estigui només a un centenar de dies d’arribar a l’«objectiu» imposat per la Unió Europea de tenir vacunats el 70% dels habitants.
Segons ha dit, «les dades conviden a l’optimisme» tenint en compte que ja hi ha un terç dels adults espanyols amb la primera dosi i que aquest dilluns s’arribarà als 6 milions de persones a Espanya amb la pauta completa.
Temes:
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Fiscalitat ¿Quines despeses del cotxe em puc desgravar en la declaració de la renda?
- Impostos L’Agència Tributària oferirà una ‘declaració exprés’ de la renda a 4,4 milions de contribuents
- Campanya Hisenda Resultat positiu i negatiu en la Renda 2025: què significa
- Mobilitat Renfe aparta dos treballadors acusats de sabotatge durant la vaga de Rodalies a Catalunya
- Tossa de Mar, protagonista d’un reality xinès amb milions d’espectadors