A Girona
Mor un nen de 2 anys després de caure en una piscina a la Garrotxa
L’infant es va precipitar a l’aigua a les Preses, el SEM el va reanimar, però va perdre la vida cinc dies després

L’hospital maternoinfantil de la Vall d’Hebron. /
Un nen de dos anys d’Olot va morir dijous passat després d’estar ingressat durant cinc dies a l’hospital arran d’una caiguda accidental en una piscina de les Preses (la Garrotxa, Girona). La criatura no va superar les complicacions de l’ofegament que va patir.
El desgraciat succés es va produir diumenge 23 de maig a la tarda en una casa de les Preses . Per causes que es desconeixen, la criatura es va acostar fins a la piscina de la casa, va cedir el plàstic protector que escalfa l’aigua i va caure a l’interior.
La família del menor i una altra eren a la casa i el SEM va anar fins al lloc amb diverses ambulàncies . La criatura, una vegada fora de l’aigua, va poder ser reanimada malgrat l’estat feble.
Notícies relacionadesPosteriorment, una ambulància el va traslladar fins a l’Hospital de Vall d’Hebron de Barcelona, on va ingressar. La criatura, no obstant, va morir. Els Mossos tenen obertes les diligències i enviaran l’atestat al jutge. Es considera una mort accidental.
La mort d’aquest menor arriba un mes després que una nena de cinc anys de la Bisbal també es precipités en una piscina d’una casa. També la van poder recuperar, però al cap d’unes hores va morir a l’Hospital Josep Trueta de Girona.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Presentador de ‘Col·lapse’ a TV3 Ricard Ustrell farà un parèntesi en la seva carrera televisiva
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Final copa del rei Plantada històrica del Madrid a la Copa: ni entrena ni assisteix a les rodes de premsa
- Flick demana protegir els àrbitres abans de la final: "No respectar-los és no tenir fair play"
- Horari i on veure el funeral del papa Francesc per televisió
- Benestar Álvaro Bilbao, psicòleg: "Preocupar-se molt per les coses pot ser un símptoma de salut mental fràgil"
- Un mosso rescata els dos ocupants d'un cotxe després de xocar contra un mur i caure a una piscina