Tragèdia a Sigüeiro
Mor una dona que havia de ser desnonada després d’incendiar-se la seva casa a la Corunya
Les primeres hipòtesis assenyalen que el fill, que està ingressat greu a l’hospital, va calar foc a la vivenda de Sigüeiro que havien d’abandonar aquest divendres a les 12 del migdia

Una dona que havia de ser desnonada ha sigut trobada morta aquest divendres al seu domicili de Sigüeiro, a Oroso (la Corunya), i la Guàrdia Civil investiga si el seu fill va calar foc a la casa que havien d’abandonar aquest divendres a les 12 del migdia.
L’home, ha informat l’Institut Armat, va ser rescatat amb vida i traslladat en estat greu a l’hospital. Els agents el custodien i investiguen un possible homicidi.
El 112 Galícia ha tingut coneixement de l’incendi passades les onze d’aquest matí, quan un particular ha trucat per informar d’un foc dins d’un pis. En aquesta comunicació, ha explicat que hi podia haver dues persones a l’interior.
Vivenda plena de fum
En un primer moment, ha indicat el 112, la Policia Local ha relatat que la vivenda era plena de fum i que una persona estava sent atesa pels serveis sanitaris.
Després, s’ha confirmat la mort d’una dona i el trasllat en ambulància d’una altra persona, que ha resultat ser el fill de la víctima.
A causa de la propagació de les flames, s’han afegit a l’operatiu desplegat els Bombers d’Arzúa. A causa de les altes temperatures a les quals s’ha arribat, dos operaris van haver de ser traslladats al centre de salut de la localitat.
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Guia completa Sant Jordi 2025 a Tarragona: parades de llibres i roses a la Rambla Nova, signatures d'autors i propostes
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples