El Govern preveu vacunar els alumnes d’ESO i Batxillerat dues setmanes abans de l’inici curs
«És un pas decisiu per a la tan anhelada recuperació de la normalitat acadèmica i social», ha assenyalat Sánchez en un acte d’agraïment a la comunitat educativa
El president del Govern, Pedro Sánchez, ha anunciat que si es compleixen les autoritzacions de l’Agència Europea del Medicament (EMA), dues setmanes abans de l’inici del curs 2021-2022 es podria iniciar la vacunació dels estudiants de l’ESO i de Batxillerat. «Sens dubte, un pas decisiu per a la tan anhelada recuperació de la normalitat acadèmica i social serà la vacunació del nostre alumnat», ha assenyalat aquest dissabte. Així ho ha manifestat en un acte d’agraïment a la comunitat educativa per la feina «de matrícula d’honor» realitzada durant el curs, que ha aconseguit que Espanya, amb les «aules de mig món tancades i barrades», hagi sigut un dels «comptats països que ha mantingut els seus centres escolars oberts al llarg del curs».
Un 99,8% de les aules han estat obertes, ha recalcat el president del Govern durant aquest acte celebrat al palau de la Moncloa i al qual han assistit les ministres d’educació i Formació Professional, Isabel Celaá, i de Sanitat, Carolina Darias, a més de representants d’estudiants, docents, famílies i de les comunitats autònomes.
Pedro Sánchez ha assegurat que a Espanya hi ha «alegria de viure», que, segons el seu parer, «es nota en el conjunt de compatriotes» perquè «anem llançats en la vacunació, anem rècord rere rècord en les dosis administrades i anem recuperant l’ocupació», cosa que també ha sigut possible gràcies a l’educació.
«Espanya va, està llançada i ha posat la directa cap a una recuperació justa i duradora», segons el president del Govern, que ha expressat la seva satisfacció perquè el pròxim dissabte, 26 de juny, gràcies als professionals sanitaris, la comunitat educativa i els «compatriotes que ho han fet possible podem treure’ns la mascareta als espais oberts».
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial
- Inauguració Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»
- Automoció Musk reduirà el treball amb Trump per la caiguda del benefici de Tesla un 71%
- LA FESTA DEL 23 D’ABRIL Un Sant Jordi de ‘best-sellers’ consagrats
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Capella ardent Una multitud acomiada el papa Francesc a la basílica de Sant Pere
- Estafes Aquest és el fals SMS que suplanta Netflix: et bloqueja
- Creix la demanda d’antihistamínics i vitamines amb l’inici del bon temps
- Sanció comunitària Multes milionàries de la Comissió Europea a Apple i Meta per violar la llei de mercats digitals
- Mobilitat Tallada la R3 de Rodalies entre Puigcerdà i Ribes per una fallada elèctrica a la Molina