Lluita contra les flames
Iker Casillas, un més dels centenars de voluntaris que ajuden a Àvila
Ha penjat a les seves xarxes socials diverses fotografies i vídeos de l’incendi que acompanya amb missatges com aquest: «Amb duresa davant les flames, sense cap por d’ajudar i col·laborar amb la gent»

Iker Casillas, en una imagen de archivo. /
L’històric porter de la selecció espanyola, del Reial Madrid i del Porto, Iker Casillas, és un més dels centenars de voluntaris que s’han sumat a les tasques d’extinció de l’incendi declarat dissabte passat entre els municipis avilesos de Navalacruz –d’on procedeix la seva família i on té una casa– i Cepeda de la Mora.
Iker Casillas ha penjat a les seves xarxes socials diverses fotografies i vídeos de l’incendi que acompanya amb missatges com aquest: «Amb duresa davant les flames, sense cap por d’ajudar i col·laborar amb la gent. Enormes aquells que més sabien i que han guiat els qui no en teníem ni idea d’agafar una aixadella».
Orgulloso de mi gente 💪🏼 #Navalacruz pic.twitter.com/9kZ3T3bucn
— Iker Casillas (@IkerCasillas) 17 de agosto de 2021
Casillas ha volgut remarcar com de «bona gent» són els «amics» de Navalacruz i ha indicat que «per aquestes coses són les que se sent un d’orgullós que ens coneguin». «Tot i que sent humils, us dic que hauríem preferit estar en segon pla i que això no hagués passat mai».
A més, en un altre moment també ensenya els treballs que realitzen fent tallafocs els voluntaris, que, com ell, s’han afegit a les tasques d’extinció de l’incendi, que continua actiu i sense control.
Notícies relacionadesHoy ha tocado hacer cortafuegos para prevenir el avance del fuego. Queda menos, seguimos 💪🏼#Navalacruz pic.twitter.com/pxmVnBLNYS
— Iker Casillas (@IkerCasillas) 17 de agosto de 2021
El Servei de Gestió d’Emergències de Copernicus, que proporciona informació geoespacial puntual i precisa i que pertany al programa d’observació de la terra de la Unió Europea, comptabilitza en 22.723 hectàrees arrasades en l’incendi forestal amb un nivell 2 de perillositat en una escala de 0 a 3 –de menys a més intensitat– però sense perill per a la població.
Fins al moment, la Junta de Castella i Lleó ha assegurat que són almenys 12.000 hectàrees cremades i que, amb aquesta xifra, és la més extensa en els últims 40 anys a Castella i Lleó.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- EL PORTER RETALLA TERMINIS Ter Stegen s’incorpora al grup per acabar la temporada amb el Barça
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 78 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros