Inundacions al sud de Catalunya
Rescatades dues persones i dos gossos atrapats en un vehicle a les Terres de l’Ebre
Protecció Civil ha rebut més avisos de rescat i no descarta que hi pugui haver més gent atrapada en altres punts
Els Mossos d’Esquadra han rescatat dues persones i dos gossos atrapats en un mateix vehicle en un camí adjacent de l’AP-7, a conseqüència dels forts episodis de pluja d’aquest dimecres a les Terres de l’Ebre. Els agents han hagut de nedar fins al cotxe per posar fora de perill els seus ocupants.
Els agents han hagut d’arribar al vehicle nedant per treure’n les persones i els animals.
Segons han comunicat els Mossos pel seu compte de Twitter, el punt exacte ha sigut a l’AP-7 pel seu pas pel quilòmetre 344.
Hem ajudat dues persones i dos gossos que havien quedat atrapats en aquest vehicle a l’AP-7 durant l’episodi de pluges a Terres de l’Ebre. Els agents han nedat fins el cotxe per treure’ls pic.twitter.com/KSP86xgZSx
— Mossos (@mossos) 1 de septiembre de 2021
El cos policial ha activat els agents del Montsià i del Baix Ebre, Seguretat Ciutadana d’altres comarques i les unitats de muntanya, subsol, aquàtiques, marítimes i mitjans aeris per actuar en les inundacions de Tarragona.
Protecció Civil ha rebut avisos per rescatar vehicles i no descarta que hi pugui haver més persones atrapades.
En aquests moments estan tallades les carreteres N-340 entre Amposta i Alcanar, la T-331 a Ulldecona i la TP-3318 a Ulldecona.
Eviteu desplaçar-vos a la zona mentre duri l'episodi de pluges i no us acosteu a zones inundables https://t.co/Jx8Ede2b7N
— Mossos (@mossos) 1 de septiembre de 2021
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- Ciutat vella Els comerciants del Raval reivindiquen la presència de ‘skaters’
- En delictes de furts lleus El fiscal superior de Catalunya planteja recuperar l’arrest de 30 dies per multireincidència
- Guerra a Ucraïna Brussel·les defensa la integritat territorial d’Ucraïna davant la proposta de pau de Trump
- ALERTA DELS METGES Més del 90% dels nens d’entre 4 i 10 anys supera el límit d’exposició a les pantalles: «És molt perillós»
- Futbol Declaracions oficials de One Box i del Barça sobre l'"inacceptable" fallada en l'enviament de les entrades de la Final de la Copa
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa