Durant la festa major
Detingut un jove de 16 anys per violar una menor a Vilafranca del Penedès

vilafranca
Els Mossos d’Esquadra van arrestar dilluns el presumpte agressor sexual d’una menor a Vilafranca del Penedès durant la festa major de la localitat.
Els fets havien tingut lloc durant la nit del 29 al 30 d’agost a l’exterior de la zona esportiva, on s’estava fent un concert, segons va detallar l’ajuntament de la ciutat en un comunicat de condemna.
Al llarg del dia, partint del relat de la víctima, de menys de 16 anys, els investigadors van identificar el presumpte autor. Els Mossos el van detenir a la tarda. Es tracta d’un noi de 16 anys que va passar a disposició de la Fiscalia de Menors.
Notícies relacionadesArran d’aquesta agressió, l’entitat feminista local La Ruda ha convocat una concentració de rebuig. El col·lectiu denuncia que durant la festa major hi ha hagut diverses «violacions i agressions masclistes», mentre fonts policials consultades per l’ACN apunten que no consten més denúncies formals sobre fets similars.
Les convocants a la protesta fan una crida a la mobilització aquest dissabte a les 20 hores a la plaça de la Vila.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- El submercat dels pisos amb ocupes inclosos prolifera a Barcelona
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- EL PORTER RETALLA TERMINIS Ter Stegen s’incorpora al grup per acabar la temporada amb el Barça
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 78 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros