Súmmum de la tragèdia
Multat per la companyia telefònica després de perdre el fill i la parella en l’ensorrament de Peníscola
L’empresa li exigeix que torni un rúter que és entre la runa
Multado por la compañía telefónica tras perder a su hijo y su pareja en el derrumbe de Peñíscola
La commoció a casa de Bienvenido Cives és total després de perdre la setmana passada el fill de 15 anys i també a la parella sentimental en l’ensorrament de l’edifici de la urbanització Font Nova de Peníscola. Malgrat el duríssim cop que li ha trasbalsat la vida, aquest pare de família de Morella ha començat aquesta setmana a gestionar la situació després del fatídic succés i, amb els primers tràmits realitzats, ha hagut d’afrontar una situació absolutament surrealista, un autèntic «súmmum».
Una de les gestions que ha mirat de fer ha sigut, precisament, la cancel·lació del contracte amb la companyia telefònica MasMóvil, que li proveïa l’internet a l’apartament –ja reduït a runa–. Per cancel·lar el servei, la companyia li va sol·licitar la devolució del rúter d’internet, sota amenaça de penalització. Cives, encara en xoc per l’ocorregut, va explicar que no podia tornar-lo perquè l’apartament s’havia esfondrat i l’objecte havia quedat sepultat, però des de la companyia no van voler empatitzar amb la seva dramàtica situació i insisteixen en la necessitat de tornar l’aparell per no ser penalitzat amb el pagament de 150 euros.
«Quan després de donar explicacions i explicar tot el que m’ha passat en l’última setmana ells no van rectificar i van exigir que els tornés l’aparell, em vaig enfurismar. És totalment surrealista», lamenta.
El fred ‘e-mail’ de la companyia telefònica
Notícies relacionadesDes de Másmóvil han enviat a l’afectat un fred correu electrònic a què ha tingut accés aquest diari i que diu: «Lamentablement, no el podem eximir de la penalització per no retornar el rúter. Els nostres termes i condicions no contemplen aquest cas. Sentim les molèsties».
Cives, com no podia ser de cap altra manera, va quedar incrèdul després de llegir la resposta de la companyia. «No tenen miraments amb res. Els és absolutament igual el que ens ha passat. Si no tornes el rúter, a pagar i no hi ha més», lamenta el morellà. Incideix en el fet que no és la qüestió econòmica el que li fa mal, és la «falta d’escrúpols» mostrada per l’empresa. «No es tracta de si he de pagar 100 o 150 euros; és el fet de no empatitzar per res del món», clama. Amb tot, la família continua amb la paperassa per tancar tots els contractes amb altres companyies i empreses amb l’esperança de tenir més sort i trobar la sensibilitat no trobada en la telefònica.
- Dos clubs de BCN repeteixen al top 10 mundial del 2024
- Tres hores que van canviar el Barça
- El jesuïta Peris, davant el jutge per la denúncia d’un abús no prescrit
- Dos milions de catalans es beneficiaran de la llei de salut bucodental
- El Govern agilitzarà els 10 tràmits ‘online’ més utilitzats per a la sol·licitud d’ajudes
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Shopping Black Friday 2022: les millors ofertes d’Amazon
- SHOPPING Helly Hansen té les millors rebaixes d’hivern: ¡a meitat de preu!
- Com més població, més recursos
- L’Advocacia de l’Estat veu compatible la condemna del procés i l’amnistia