A Almeria
El carril bici absurd davant la porta d’una casa... i la solució ridícula
La situació, pel cap baix, és surrealista. El grup municipal del PSOE a Almeria ha denunciat la complicació absurda que viu una veïna de la ciutat a qui l’Ajuntament (en mans del PP) ha col·locat un carril bici a la porta de casa seva.
Davant les queixes de la senyora, que ha explicat com ha tingut ja discussions amb els usuaris del carril, tant ciclistes com persones en patinet, l’Ajuntament de la ciutat va decidir posar una solució: pintar-li un pas de vianants a la porta per creuar el carril. Com no podia ser de cap altra manera, són nombrosos els tuitaires que han respost a aquesta «insuperable» solució.
INSUPERABLE. ÁNIMO ALCALDE, A POR LA PRÓXIMA. ESO SON SOLUCIONES QUE DEMUESTRAN SU NIVEL 🥳🥳🥳🥳
— Vicente (@Vicente61000284) 16 de septiembre de 2021
Temes:
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Educació L'escola 'miracle' al barri del Besòs de Barcelona: de suspendre a estar per sobre de la mitjana en català i extraescolars
- Totes les estrenes i tornades Les 10 sèries que no et pots perdre aquest febrer
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència
- Consells pràctics El truc casolà perquè la goma de la rentadora quedi com nova
- Nations league Espanya remunta contra Bèlgica amb dos gols en l’afegit
- EL PARTIT DE MENDIZORROtZA L’Espanyol afronta un partit amb valor doble a Vitòria