A la carretera GIV-6703 al seu pas per Quart
Detingut un conductor per l’atropellament mortal d’una ciclista de 35 anys a Girona
L’autor, que triplicava el màxim permès en alcoholèmia, havia fugit
La víctima era veïna de Girona i ha mort a l’hospital Josep Trueta

Els Mossos d’Esquadra han detingut el conductor del turisme que aquest dissabte ha atropellat mortalment una ciclista a la carretera GIV-6703 al seu pas per Quart (Girona), després de comprovar que circulava amb un índex d’alcoholèmia de 0,87, més del triple del màxim permès.
Segons ha informat la policia catalana, el conductor, de 24 anys i veí de Vilablareix (Barcelona), havia fugit després de l’accident però gràcies a la col·laboració ciutadana ha sigut localitzat i se li ha pogut practicar la prova d’alcoholèmia, en la qual ha donat una taxa que constitueix infracció penal. L’atropellament ha tingut lloc en l’anomenada «Pujada dels Àngels» de la carretera GIV-6703, quan presumptament el conductor detingut ha atropellat una ciclista de 35 anys i veïna de Girona.
Homicidi imprudent i contra la seguretat del trànsit
Notícies relacionadesLa dona ha resultat greument ferida en l’atropellament i ha sigut traslladada en ambulància a l’Hospital Josep Trueta de Girona, on ha mort poc després.
Una vegada localitzat i comprovada la seva taxa d’alcoholèmia, els Mossos d’Esquadra han detingut el conductor per un delicte d’homicidi imprudent i un altre contra la seguretat del trànsit. Està previst que en les pròximes hores passi a disposició del jutjat en funcions de guàrdia de Girona. El succés, amb precedents similars recents, ha tingut lloc a les vuit del matí.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Funcionaris La Generalitat convocarà una oferta d’ocupació pública de més de 7.000 places
- Intervenció integral La reforma de la Necròpolis de Tarragona transformarà l'entorn de la Tabacalera
- 12-M La Sindicatura de Comptes proposa reduir en 50.000 euros la subvenció electoral de Junts
- Famosos Antonio Orozco, durant un avançament del seu documental: "Estava a casa creient literalment que m'anava a morir"
- Successos Els Mossos denuncien un ‘rambo’ que va sortir a caçar amb arc i fletxes en un bosc de Susqueda
- Interior Trànsit avisarà amb IA de les congestions a l’AP-7 perquè es busquin rutes alternatives