La lluita contra la pandèmia
25.000 positius per covid un dia a Catalunya
El risc de rebrot supera els 3.000 punts i l’Rt se situa en 1,86
Tots els indicadors de la pandèmia segueixen a l’alça

En les últimes 24 hores Catalunya ha sumat un total de 25.101 positius en covid, de manera que els casos confirmats acumulats des de març del 2020 ja en són 1.280.601 en total, amb 1.610 persones ingressades als hospitals, de les quals 426 estan greus a les uci.
Aquestes dades han sigut facilitades aquest dijous pel Departament de Salut, que ha notificat que les defuncions des de l’inici de la pandèmia ascendeixen a 24.572, de les quals 45 han sigut comptabilitzades des d’ahir.
Creix la velocitat de propagació
El risc de rebrot segueix a l’alça i avui supera els 3.000 punts, en concret 3.058, un total de 254 més que ahir, mentre la velocitat de propagació del virus (Rt) creix 4 centèsimes i se situa en 1,86, cosa que es tradueix en el fet que cada 100 infectats contagien de mitjana 186 persones.
- Accident greu Més de 30 ferits en una col·lisió entre dos autocars a l’avinguda Diagonal de Barcelona
- Tribunals El jutjat de Martorell reobre la investigació per la mort d'Isak Andic
- Aquest dilluns Dia de pluja a Barcelona: el temporal deixa fortes pluges i fins i tot calamarsa en alguns barris de la ciutat
- Normativa ¿Es pot conduir amb la ITV caducada però amb cita prèvia?
- Greu accident El xoc de dos autocars a la Diagonal provoca 51 ferits
- Pacte PSOE-Junts El Govern posarà en mans de Drets Socials el desplegament de les competències en immigració
- Dimecres 12 de març a les 19h Elvira Bisbe serà la pròxima protagonista de l'#afterwork d'El Periódico
- Escapades El poble més bonic del món està a Catalunya, segons l'Organització Mundial del Turisme
- Negociació amb el PSOE Puigdemont celebra el traspàs d’immigració com a «competència d’Estat» però rebutja els Pressupostos de Sánchez
- Fira tecnològica El cofundador d’Apple Steve Wozniak reivindica la curiositat innovadora al Mobile World Congress