Segona en poques hores
Els Mossos desallotgen una festa il·legal de Cap d’Any a Tarragona
Els Mossos d’Esquadra han intervingut aquest divendres una festa il·legal en una finca de Querol (Alt Camp). Al voltant de la masia hi havia una desena de vehicles, alguns dels quals amb matrícula de la República Txeca.
L’operatiu va ser dissuasori, segons la policia catalana. Els agents van identificar alguns participants però no es va denunciar ningú, segons ha informat el cos. Amb l’acció es pretenia evitar que arribessin més persones. Segons els agents, és la segona festa il·legal en la qual han actuat en 24 hores.
Evitem una nova festa il·legal en una finca de Querol, a l’Alt Camp. És la segona festa que s’impedeix en només 24 hores. Fins a deu vehicles han abandonat el lloc gràcies als controls fets pels agents pic.twitter.com/mVm1gBjKYk
— Mossos (@mossos) 31 de diciembre de 2021
Aquest dijous, els Mossos ja van desallotjar també una altra festa il·legal a la zona de l’estany d’Ivars i Vila-sana, a Lleida, on un grup de joves preparava concentrar diversos centenars de persones. La zona de l’estany és un paratge natural protegit.
Allà es van identificar vuit persones vinculades a la festa il·legal. La denúncia va venir d’un testimoni que havia sentit música procedent d’una festa a l’entorn de l’estany d’Ivars.
Dues patrulles de la policia catalana i del cos d’Agents Rurals es van desplaçar al lloc i van localitzar un grup de persones que havien arribat en una furgoneta i acabaven de posar en marxa un equip de música, amb altaveus, taula de so i barreges i un ordinador.
Notícies relacionadesEl responsable dels equips ha sigut denunciat davant els Serveis Territorials de Jocs i Espectacles de la Generalitat per organitzar una festa il·legal.
Els agents, a més, han decomissat els equips de música per assegurar-se que la ‘rave’ no es reprèn.
Desmantellem amb @agentsruralscat una festa il·legal dins l'espai natural protegit de l'estany d'Ivars i Vila-sana. Comissem els equips musicals, denunciem l'organitzador i també un participant per tinença de drogues https://t.co/6J0QoSBycv pic.twitter.com/2cKZzTo7bR
— Mossos (@mossos) 29 de diciembre de 2021
- Gestió hídrica Rialb, el segon embassament més gran de Catalunya i el més jove, bat un nou rècord d’ompliment
- Usos lingüístics Emma Vilarasau, en l’especial sobre la llengua de TV3: «No es pot viure les 24 hores en català»
- Ensenyament Els resultats de la consulta de la llengua vehicular a València es publicaran avui
- Descobriment inesperat Les obres de la Via Laietana troben per sorpresa les restes de cinc cases medievals de Barcelona
- Consulta a la Comunitat Valenciana El valencià guanya per la mínima en la consulta a les famílies sobre la llengua a l'escola
- Escapades 5 viatges diferents sense sortir de la península
- Fira tecnològica El Mobile World Congress iguala el seu rècord històric i tanca amb 109.000 assistents
- Anàlisi Puigdemont correrà risc mínim d’arrest i presó si torna quan el TC inadmeti el recurs del PP i abans que prosperi el seu recurs d’empara
- Congrés dels Diputats Junts refreda les opcions de Díaz d’aprovar la reducció de jornada: «Ara mateix no avalem el seu projecte de llei»
- Política lingüística La influència del castellà cap al català és major que a la inversa en parlants bilingües i varia segons l'edat