Previsió meteorològica
¿Quin temps farà a Catalunya el Dia del Pare?
La borrasca ‘Celia’ continuarà alterant el clima durant les pròximes hores

El temps a Catalunya no acompanyarà durant el Dia del Pare. Els últims espeternecs de la borrasca ‘Celia’ mantindran el cel gris i tèrbol, que deixarà precipitacions durant el matí i el migdia en qualsevol punt del país, en especial al litoral de la costa. Les temperatures baixaran al llarg de la jornada.
Al matí, segons la previsió del Meteocat, serà més probable que plogui al sud i l’est. A partir del migdia, la possibilitat de precipitació es traslladarà al costat nord del Pirineu, on la cota de neu rondarà els 1.800 metres.
Al final del dia podrà ploure també a les comarques occidentals, però les quantitats de pluja no seran importants. No obstant, la calima, tot i que ja està disminuint, farà que plogui fang.
Temporal marítim
El vent bufarà amb força al litoral i prelitoral i serà molt fort a la serra prelitoral. Continua l’avís per temporal marítim a tota la costa catalana.
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Reforma pendent El final del canvi d’hora apunta al 2026
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove al Sutton el 2022
- Avançar el rellotge ¿Quan és el canvi d’hora del 2025? Data de l’arribada de l’horari d’estiu
- Criança El pediatre Carlos González explica la importància de la dependència emocional amb els fills: "Tots tenim una dependència dels nostres pares..."
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- BÀSQUET Chimezie Metu s’operarà d’una greu lesió la setmana que ve als EUA
- Motociclisme Jorge Martín: "Aquest no és el meu Mundial, serà l’any que ve"