A l’AP-7
Un lladre mor atropellat per un camió quan fugia dels Mossos a Bàscara (Alt Empordà, Girona)
Els Mossos estaven seguint una furgoneta amb els delinqüents després de l’avís d’un possible robatori a un camió a l’àrea de servei de Garrigàs
Poc després, a la mateixa autopista, a l’altura de Castellbisbal, ha mort un altre home envestit per un tràiler

Un presumpte lladre ha mort atropellat a l’autopista AP-7, a l’altura de Bàscara (Alt Empordà, Girona) quan fugia dels Mossos d’Esquadra. La policia seguien el vehicle on anaven els presumptes lladres després de l’avís d’un intent de robatori a un camió l’àrea de servei de Garrigàs.
El succés s’ha produït cap a les 6.15 hores quan els Mossos han rebut l’avís d’un camioner que alertava que havia vist com uns individus estaven intentant robar en un camió aparcat a l’àrea de servei de Garrigàs.
Recorregut en direcció contrària
Arran dels fets, s’han desplaçat al lloc dels fets i han vist com una furgoneta –que podria ser robada– fugia i sortia per la sortida 6. Després de recórrer un tram en direcció contrària, s’han tornat a reincorporar a l’autopista en sentit sud al veure que els perseguien.
Finalment, els lladres s’han parat a l’altura del quilòmetre 40,5 de l’autopista en sentit Girona, han baixat del vehicle, han travessat la via i, al traspassar la mitjana, un d’ells ha sigut envestit per un camió que anava en direcció França.
Arran del succés i malgrat l’actuació dels efectius d’emergència, aquest presumpte lladre –d’entre 25 a 30 anys– ha mort. El cos s’ha traslladat a l’Institut de Medicina Legal i Forense de Girona per fer la identificació.
Un altre atropellament a Castellbisbal
Notícies relacionadesMolt poc després, a les 6.32 hores, els Mossos han rebut una nova alerta d’un altre atropellament a la mateixa via. Un home ha mort a l’AP-7 al ser atropellat quan creuava l’autopista a l’altura de Castellbisbal (Vallès Occidental, Barcelona), concretament al punt quilomètric 165 i en sentit sud.
En l’accident també s’hi han vist implicats una furgoneta i un camió, que han col·lidit. El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha atès dues persones més, que han quedat ferides lleus i que no han necessitat ser traslladades a l’hospital. El sinistre ha generat 16 quilòmetres de cues en sentit Tarragona i han afectat també l’autopista B-23.
🔴 Encara que no hi ha cap carril tallat, resten 16 km de #retenció a l'AP-7 entre Castellbisbal i Cerdanyola del Vallès ➡ TGN
— Trànsit (@transit) 1 de abril de 2022
👉 Cal recordar que en aquest punt hi hagut un accident ben d'hora al matí #precaució #SCT pic.twitter.com/UhklqmU2tk
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- «UNA NIT PERFECTA» Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Creu de Sant Jordi 2019 Mor Montserrat Úbeda, referent de la catalanitat i ànima d’Ona Llibres
- Mil anys d’aniversari Montserrat rep amb devoció la sortida de la Moreneta per primera vegada en aquest mil·lenni
- La caixa de ressonància ¿Un concert pot competir amb un Barça-Madrid?
- Campanya de la renda ¿Com fer la declaració de la renda d’una persona morta?
- Loteries Números premiats a la Grossa de Sant Jordi 2025: primer, segon i tercer premi
- La divisió del sector progressista del TC frena l’aval a la ‘llei trans’
- Àlex Márquez destrona el seu germà Marc
- El fabulós poder de les metàfores