Anava fent ‘ziga-zagues’
Detingut un camioner per conduir sextuplicant la taxa d’alcoholèmia
Els Mossos li atribueixen dos delictes: conduir sota els efectes de l’alcohol i conducció temerària

alcohol
Els Mossos d’Esquadra han detingut un camioner de 55 anys que conduïa amb una taxa d’alcohol en sang sis vegades superior a la permesa.
Els fets han tingut lloc aquest divendres cap a dos quarts de cinc de la tarda al quilòmetre 13,3 de la carretera C-32, al terme municipal de Cunit (Tarragona). Segons el cos policial, l’home conduïa fent ‘ziga-zagues’ i, quan ha volgut fer un canvi de sentit (havia d’anar cap a Alacant i conduïa en sentit Barcelona), ha fet la tisora. Els Mossos li atribueixen dos delictes: conduir sota els efectes de l’alcohol i conducció temerària.
Notícies relacionadesL’home ha donat 0,96 mil·ligrams per litre d’aire expirat a la prova de l’alcoholèmia, taxa que supera més de sis vegades la màxima permesa per a conductors professionals, que és de 0,15.
Davant aquesta circumstància, el conductor ha quedat detingut i el camió immobilitzat. Els Mossos expliquen que ara l’home està pendent de passar en les pròximes hores a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia del Vendrell.
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Reforma pendent El final del canvi d’hora apunta al 2026
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove al Sutton el 2022
- Ciclisme La Volta suspèn el final de l’etapa reina a Queralt i farà una etapa plana de 120 km amb final a Berga en el seu lloc
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Pla pilot El Govern concedirà beques de 500 euros al mes per estudiar Filologia Catalana i augmentar la xifra de professors
- Catalunya Media City Salvador Illa presenta el ‘hub’ audiovisual Catalunya Media City a les Tres Xemeneies
- Crisi transatlàntica ¿Per què el Vell Continent és tan important per als EUA? Desmuntant el mite de l’Europa parasitària de Trump