Investigació oberta
Un incendi crema onze cotxes en un aparcament de Premià de Mar

Un incendi en un aparcament de Premià de Mar (Maresme) ha cremat onze vehicles. Els Bombers han rebut l’avís cap a les 05.00 hores de la matinada d’aquest diumenge i s’han presentat al lloc dels fets, al carrer Antoni Gaudí. Dues dotacions han apagat les flames, que han afectat els cotxes de diversa consideració.
Segons fonts de la Policia Local citades per Radio Premià de Mar, el foc s’ha originat per causes que es desconeixen en un tot terreny que estava aparcat a la zona. En un tuit, l’ajuntament ha apuntat que «no es descarta un curtcircuit». La policia està contactant amb tots els afectats.
🔴 A 1a hora del matí s'ha produït un incendi al solar del C. d'Antoni Gaudí, a tocar de la Ctra. de Premià de Dalt, que ha afectat uns 8 vehicles.
— AjPremiàDeMar (@ajpremiademar) 10 de julio de 2022
➡️L'incendi s'ha iniciat en un tot terreny. Les causes es desconeixen, però no es descarta que el motiu hagi estat un curtcircuit.
Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per aclarir les causes del sinistre. Aquests dies Premià de Mar està celebrant la seva festa major.
- Barcelonejant Així és el jardí viral de Barcelona amb més de 200.000 flors
- Districte de Ciutat Vella El tràfic de fàrmacs per crear la ‘droga dels pobres’ s’expandeix a la zona més vulnerable de Barcelona
- A les 40 setmanes L’alcalde de Girona Lluc Salellas anuncia la mort del seu fill no nat «de manera inesperada»
- La lliga de campions Adeu, Champions; ‘ciao’, Ancelotti
- L’anàlisi La remuntada mai va ser real
- Desembarcament Els avantatges i els perills de portar l’esperit de ‘Sálvame’ a TVE: «Són personatges televisius difícils de domar»
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Setmana Santa Els Bombers encadenen 13 rescats a la muntanya en poc més de 24 hores
- Dia del Llibre La festa de Sant Jordi d’‘abril’ d’EL PERIÓDICO brinda en honor a les dues ‘superagents’ Carmen Balcells i Antonia Kerrigan